Whatsapp je dostigao broj od dve milijarde korisnika

Trenutno najpopularnija aplikacija za dopisivanje, Whatsapp, koja je u vlasništvu Facebooka, objavila je da je dostigla broj korisnika od čak dve milijarde.

To je za oko pola milijarde korisnika više u odnosu na 2018. godinu kada je Mark Zakerberg objavio da Whatsapp koristi 1,5 milijarda ljudi i da se pošalje 60 milijardi poruka u toku jednog dana. 

Poređenja radi, Facebook Messenger za dopisivanje koristi 1,3 milijarde korisnika, a Instagram  45 miliona korisnika, takođe za direktno dopisivanje. 

Whatsapp je kreiran pre 11 godina, a Facebooku prodat pre šest godina za 19 milijardi dolara.

Čelnici kompanije podsećaju da Whatsapp ostaje posvećen svojim korisnicima u pružanju najbezbednijeg kriptovanog dopisivanja, bez obzira na to što ih vlade mnogih zemalja osporavaju i takmiče se sa njima po tom pitanju. Među njima je i vlada Indije (na čijem tržištu Whatsapp ima najviše korisnika, čak 400 miliona) koja pokušava da ih prisili na odustajanje od šifrovanja. Ne postoji veće tržište za Whatsapp od Indije gde su pozivi i poruke  skupi za većinu stanovništva.  

Bez kompromisa po pitanju enkripcije

Iz Whatsapp–a poručuju da neće praviti kompromise što se tiče bezbednosti, jer bi to učinilo da se korisnici osećaju još manje bezbednim. Jaka enkripcija je neophodna u savremenom životu i kažu da nastavljaju na unapređenju bezbednosti putem saradnje sa vrhunskim stručnjacima i vodećih tehnologija kojim sprečavaju zloupotrebe.

Na Whatsapp blogu navode da su poruke i pozivi na telefonu apsolutno bezbedni i da ih niko ne može pročitati ili čuti, čak ni oni sami. 

Predstavljamo poslodavca
Zuehlke-mini-1.jpg

Zuhlke

Join our house of engineering

We inspire our customers and turn their visions and ideas into real-life results, applying cross-industry experience and our extensive expertise in business and technology. We combine our knowledge of engineering and IT, opening up new paths for our clients and implementing our projects quickly and reliably. We take responsibility for the products, services, and business models of the digital future.

Tamara Milovanović

Unesite termine za pretragu