UNICEF-ov Inovacioni fond raspisuje konkurs za tehnološka rešenja za zaštitu dece na internetu

Objavljen je konkurs za tehnološka rešenja koja odgovaraju na digitalne rizike po decu — UNICEF-ov Inovacioni fond i partneri ulažu do 100.000 dolara.

Startapi koji imaju potencijal da tehnologijom doprinesu čovečanstvu, mogu da se prijave za rano finansiranje u koje UNICEF-ov Inovacioni fond, Globalno partnerstvo za prestanak nasilja nad decom i inicijativa Giga žele da investiraju do 100 hiljada dolara.

Rok za prijavu je 20. decembar, i moguće je obaviti je preko sledećeg linka.

Poziv je upućen vlasnicima startap kompanija koje se bave mašinskim učenjem (ML), veštačkom inteligencijom (AI), blokčejn tehnologijama ili proširenom stvarnošću (VR/AR), a poseduju funkcionalni prototip sa otvorenim kodom (ili su voljni da otvore pristup kodu) koji daje obećavajuće rezultate.

Pokretači konkursa žele da ulože u izradu softvera koji će odgovoriti na neku od četiri kategorije digitalnih rizika po decu:

  • Rizici u vezi sa sadržajem

Izloženost štetnim sadržajima, ili sadržajima neprimerenim uzrastu dece, kao što su pornografija, materijali koji su u vezi sa seksualnim zlostavljanjem dece, govorom mržnje i ekstremizmom, diskriminatorni ili sadržaji koji šire mržnju, dezinformacije, on-lajn igre, kockanje, sadržaji koji podržavaju rizična ili nezdrava ponašanja, i nasilni sadržaji koji mogu biti uznemirujući ili prikazuju krivičnu aktivnost.

  • Rizici u vezi sa kontaktom

Štetne interakcije sa drugim ljudima koje podrazumevaju seksualno zlostavljanje i eksploataciju dece, uključujući vrbovanje, proganjanje i seksualnu iznudu, zlostavljanje na internetu, ucenjivanje i uznemiravanje.

  • Rizici u vezi sa ponašanjem

Štetne interakcije, kao što su zlostavljanje, proganjanje, deljenje seksualnih sadržaja sopstvene izrade (seksting), osvetnička pornografija, zloupotreba podataka, finansijske zloupotrebe, i drugi oblici neprimerenog ponašanja.

  • Rizici u vezi sa ugovornim odnosima

Izloženost neprimerenim ugovornim odnosima, pristanak dece na internetu, integrisani marketing, i zloupotrebe i narušavanja privatnosti ličnih podataka kao što su hakovanje ličnih podataka, lažno predstavljanje i krađa podataka.

Svi kriterijumi za konkurisanje mogu se pogledati ovde, a čitav tekst konkursa ovde. Za sve koji žele da dobiju više informacija biće organizovan webinar 24. novembra, za koji je moguće registrovati se ovde.

Prijavu na konkurs je moguće obaviti preko sledećeg linka, a rok je 20. decembar.

Predstavljamo poslodavca
SAP-157x157-1.png

SAP

SAP je globalni lider koji se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje.

SAP se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje. Preko 4.800 organizacija u svim industrijama oslanjaju se na SAP rešenja u optimizaciji lead to money procesa, kako bi sklopili više dogovora za više novca, u rekordnom roku.

Marko Marković

Unesite termine za pretragu