IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Košta $250 i nalazi se u flaši u obliku munje — posle 15 meseci u hrastovom buretu na tržište izašla „Tesla Tequila”
Kompanija Tesla je lansirala svoju liniju tekile, nakon što je CEO Ilon Mask obećao da će napraviti svoj brend žestokog pića.
„Tesla Tequila” košta 250 dolara, na tržište je izašla juče, naručivanje je bilo ograničeno na dve flaše, i to samo u određenim državama SAD — a zalihe su već rasprodate.
Mask je još 2018. godine najavio ovo piće, a tada ga je, kroz šalu, nazvao „Teslaquila”. Međutim, ideja je zaživela pa je u jednom trenutku čak podneo zahtev za zaštitu imena. Ipak, u međuvremenu se odlučio za konvencionalniji naziv proizvoda.
Piće dolazi u flaši u obliku munje, a opisano je kao ekskluzivna, mala serija, premium añejo tekile. Añejo tekile treba da stoje u hrastovom buretu između jedne i tri godine, a Teslina je stajala 15 meseci.
Tesla has done it! Finally releasing Tesla Tequila! Here are the details and backstory:https://t.co/DpNCNnSD6B$TSLA #TeslaTequila #Teslaquila pic.twitter.com/dQ9WoUO6MD
— Tesla Daily (@TeslaPodcast) November 5, 2020
Tekila, slično šampanjcu, mora da se proizvodi u skladu sa nizom vrlo strogih pravila. Pre svega, mora da potiče iz jedne od pet meksičkih država — Haliska, Guanahata, Mičokana, Najarita ili Tamaulipasa. Takođe, mora da bude napravljena od plave agave.
Mask je već imao problema sa Regulatornim savetom za tekilu u Meksiku kada je 2018. tvitovao potencijalni izgled flaše. Tada njegov zahtev za patent nije bio u skladu upravo sa poreklom pića. Reuters je objavio kako je Savet za tekilu rekao Masku da će morati da se poveže sa autorizovanim proizvođačem tekile i da se pridržava određenih standarda.
Iako je uobičajena praksa za proizvođače automobila da izbacuju dodatne proizvode, u ovom slučaju je problem taj što je bilo kakvo povezivanje alkohola sa vožnjom prilično neukusno.
Ovo pitanje je postavljeno i Masku, ali je on mišljenja da kompanija ne treba da odgovara za one koji piju i voze.
„Ukoliko ne postoji sugestija kompanije (kroz marketing ili na neki drugi način) da naša dva proizvoda treba da se koriste istovremeno, ne vidim našu odgovornost”, izjavio je za The Verge.
Objavio/la članak.
petak, 6. Novembar, 2020.