Teleskin, startap koji pomaže u prepoznavanju raka kože, dobio investiciju 250 000 €

Zoja Kukić - 16. April, 2014.

Dobre vesti stižu nam iz Danske, medicinski startap Teleskin pobedio je na Next Step Challengeu i dobio investiciju od 250 000 EUR za dalje razvijanje.

Teleskin je sestra firma poznatije i veće kompanije mySkin, koja pravi proizvod koji skeniranjem kože utvrđuje tip kože i preporučuje tipove i tačne vrste kozmetičkih proizvoda. TeleSkin pravi skener i aplikaciju za testiranje kože na melanom i druge tipove raka.

Tim je proveo pet meseci u akceleratoru Next Step Challenge zajedno sa još 7 drugih startapa od kojih na kraju programa samo jedan dobija finansijsku podršku u iznosu od 250 000 €. Teleskin je bio jedini iz oblasti medicine, a svi ostali finalisti su iz kategorija digitalizacije i energije, a ovde možete da vidite više detalja o njima.

10178097_237623219694806_6813332364846993592_n

Pobednika je odabralo posebno formirano telo, ali su pomogle i ocene publike po nekoliko različitih kategorija. Zanimljivo je da je i u Danskoj kraljevska porodica aktivna kada je razvoj startap zajednice u pitanju, pa je tako timu Teleskina nagradu uručio danski Prestolonaslednik.

Osim Save Marinkovića koji je uveliko poznat domaćoj sceni, na projektu u Danskoj su radili i Željko Ratkaj i Dr Aleksandar Lazarov, a celokupan program u kom su učestvovali veoma hvale.

Program je sjajan i dobar početni okvir za Customer Development sa sjajnim mentorstvom. Danci su veoma direktni i temeljni ljudi i vrlo entuzijastični kada su prilike u pitanju. – Sava Marinković

Čestitamo još jednom timu i očekujemo uskoro dobre vesti!