IT Industrija
🔥 Najčitanije
3
🔥 Najčitanije
3
Kompanija je izjavila da planira da iskoriti investiciju kako bi automatizovala svoju uslugu praćenja kupaca na vebu.
Mnoge kompanije koje se bave automatizacijom poslovanja su u prethodnom periodu zabeležile rast i interesovanje investitora, a juče je investiciju uzeo i Tealium, američka kompanija koja proizvodi softverske alate za marketing. Nakon nove investicije od 96 miliona dolara, vrednost kompanije je procenjena na 1.2 milijarde dolara.
Kompanija je izjavila da planira da iskoriti investiciju kako bi automatizovala svoju uslugu praćenja kupaca na vebu. Tealium Customer Data Hub obuhvata tag management, API čvorište, platformu podataka o kupcima i rešenja za upravljanje podacima koja omogućavaju kompanijama da koriste podatke u realnom vremenu kako bi stvorili bogatija i personalizovanija digitalna iskustva. Tealijum takođe ima svoj cloud softver, kao i ugrađenu tehnologiju mašinskog učenja za AudienceStream koja omogućava korisnicima da vide da li imaju dovoljno postojećih podataka da pruže uvid u specifična ponašanja kupaca.
Tealium ima preko 1.000 kupaca i zauzeo je 293. mesto na Deloitte-ovom Technology Fast 50 u 2019. godini. Očekuje se da će vrednost tržišta za proizvode koji automatizuju tok poslovanja iznositi 18.45 milijardi dolara do 2023. godine, što bi predstavljalo rast od 23.56 odsto u periodu od 2017. do 2023. godine.
Izvori: Venture Beat, Workflow automation
Objavio/la članak.
četvrtak, 4. Februar, 2021.