Stiže novi dizajn Facebooka: Pogledajte u 10 slika kako je sve izgledao prethodnih 16 godina

Šta se sve menjalo u izgledu najpopularnije društvene mreže tokom decenije i po njenog postojanja?

Pre nešto više od godinu dana, Mark Zakerberg je predstavio novi dizajn Facebooka za računare. Od maja je njegovo korišćenje postalo podrazumevano, ali opciono, a već od septembra najnoviji izgled ove društvene mreže biće i jedini dostupan.

Vizuelno, promene su prilično radikalne. Novi dizajn izgleda dosta „čistije”, uključuje više bele površine, a korisnici će moći da „šaltaju” između tamnog i svetlog moda. Što se funkcionalnosti tiče, veći fokus će biti usmeren ka grupama, servisima Facebook Watch i Marketplace i gejming sekciji, čiji će linkovi biti vidljiviji.

Kako piše The Verge, ovaj apdejt bio je neophodan i doneće rasterećenje u odnosu na ranije, „pretrpane verzije”, ali prema prognozama ovog medija, teško da će vratiti na platformu korisnike koji su je prethodnih godina napustili.

Nostalgije i poređenja radi, evo kako je sve Facebook izgledao tokom prvih 16 godina svog postojanja:

Facemash (2003) – replika preteče Facebook-a

The Facebook (2004) – društvena mreža za studente

Facebook (2005)

(2006-2007)

Redizajn i implementiranje wall-a (2008)

(2009)

Redizajn (2011)

“Litestand” dizajn koji je testiran i odbačen (2013)

Timeline smešten u jednu kolonu (2013)

(2017)

(2019)

Novi, čistiji dizajn (2020)

Predstavljamo poslodavca
3lateral-logo-1.png

3Lateral

Multidisciplinary team creating digital excellence

3Lateral develops innovative technologies enabling digitization of human motion and appearance at unprecedented level of realism. Our mission is to evolve through exploring abstract landscapes of art and science, exciting new technologies and, most importantly, through nurturing continuous multi-disciplinary communication and company values among our team members.

Danko Novović

Unesite termine za pretragu