Pre nešto više od godinu dana, Mark Zakerberg je predstavio novi dizajn Facebooka za računare. Od maja je njegovo korišćenje postalo podrazumevano, ali opciono, a već od septembra najnoviji izgled ove društvene mreže biće i jedini dostupan.
Vizuelno, promene su prilično radikalne. Novi dizajn izgleda dosta „čistije”, uključuje više bele površine, a korisnici će moći da „šaltaju” između tamnog i svetlog moda. Što se funkcionalnosti tiče, veći fokus će biti usmeren ka grupama, servisima Facebook Watch i Marketplace i gejming sekciji, čiji će linkovi biti vidljiviji.
Kako piše The Verge, ovaj apdejt bio je neophodan i doneće rasterećenje u odnosu na ranije, „pretrpane verzije”, ali prema prognozama ovog medija, teško da će vratiti na platformu korisnike koji su je prethodnih godina napustili.
Nostalgije i poređenja radi, evo kako je sve Facebook izgledao tokom prvih 16 godina svog postojanja:
Facemash (2003) – replika preteče Facebook-a

Izvor: www.lafabriquedunet.fr
The Facebook (2004) – društvena mreža za studente

Izvor: www.time.com
Facebook (2005)

Izvor: www.time.com
(2006-2007)

Izvor: www.time.com
Redizajn i implementiranje wall-a (2008)

Izvor: www.time.com
(2009)

Izvor: www.time.com
Redizajn (2011)

Izvor: www.rocketpopmedia.com
“Litestand” dizajn koji je testiran i odbačen (2013)

Izvor: www.dcurt.is
Timeline smešten u jednu kolonu (2013)

Izvor: www.patterntap.com
(2017)

Izvor: www.advertisemint.com
(2019)

Izvor: www.versionmuseum.com
Novi, čistiji dizajn (2020)

Izvor: www.engadget.com