Pre nešto više od godinu dana, Mark Zakerberg je predstavio novi dizajn Facebooka za računare. Od maja je njegovo korišćenje postalo podrazumevano, ali opciono, a već od septembra najnoviji izgled ove društvene mreže biće i jedini dostupan.

Vizuelno, promene su prilično radikalne. Novi dizajn izgleda dosta „čistije”, uključuje više bele površine, a korisnici će moći da „šaltaju” između tamnog i svetlog moda. Što se funkcionalnosti tiče, veći fokus će biti usmeren ka grupama, servisima Facebook Watch i Marketplace i gejming sekciji, čiji će linkovi biti vidljiviji.

Kako piše The Verge, ovaj apdejt bio je neophodan i doneće rasterećenje u odnosu na ranije, „pretrpane verzije”, ali prema prognozama ovog medija, teško da će vratiti na platformu korisnike koji su je prethodnih godina napustili.

Nostalgije i poređenja radi, evo kako je sve Facebook izgledao tokom prvih 16 godina svog postojanja:

Facemash (2003) – replika preteče Facebook-a

The Facebook (2004) – društvena mreža za studente

Facebook (2005)

(2006-2007)

Redizajn i implementiranje wall-a (2008)

(2009)

Redizajn (2011)

“Litestand” dizajn koji je testiran i odbačen (2013)

Timeline smešten u jednu kolonu (2013)

(2017)

(2019)

Novi, čistiji dizajn (2020)