IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Srpsko-bugarski startap Ayo lansirao je svoju prvu kampanju na IndieGoGo i za 3 dana postigao cilj i prikupio 50.000$.
Ayo, srpsko-bugarske naočare za povećanje produktivnosti su za 3 dana od početka IndieGoGo kamapanje prikupili 50.000$, a u narednih 37 dana nastaviće sa daljim privlačenjem sredstava.
Nalaze se i u “trending tech” kategoriji na ovoj platformi, a u pretrpodaji su za sada prodali više od 200 uređaja.
Ayo je zasnovan na hronobiološkim istraživanjima — konceptu “telesnog časovnika” koji kontroliše ritam dnevnog i noćnog ciklusa svakog živog organizma i zavisi od hormona koji određuju najbolje vreme za obavljanje različitih poslova (spavanje, buđenje, rad, odmaranje…).
Proizvod se sastoji od aplikacije i naočara za čije efekte je, kako kažu, dovoljno i samo 20 minuta nošenja. Aplikacija omogućava savete za optimalnu količinu i vreme spavanja i ishrane, ali i usklađivanje ovih paterna sa partnerom ili nekim velikanima, poput Nikole Tesle, kao i sinhronizaciju sa drugim fitnes gedžetima.
Prilikom lansiranje Ayo će koštati 299$, a trenutno se kroz podršku kroz IndieGoGo kampanju može nabaviti i 50% povoljnije.
Objavio/la članak.
petak, 22. Maj, 2015.