Domaći Ayo za 3 dana skupio 50.000$ i premašio cilj na IndieGoGo

Srpsko-bugarski startap Ayo lansirao je svoju prvu kampanju na IndieGoGo i za 3 dana postigao cilj i prikupio 50.000$.

Zoja Kukić
22/05/2015

Ayo, srpsko-bugarske naočare za povećanje produktivnosti su za 3 dana od početka IndieGoGo kamapanje prikupili 50.000$, a u narednih 37 dana nastaviće sa daljim privlačenjem sredstava.

Nalaze se i u “trending tech” kategoriji na ovoj platformi, a u pretrpodaji su za sada prodali više od 200 uređaja.

Ayo je zasnovan na hronobiološkim istraživanjima — konceptu “telesnog časovnika” koji kontroliše ritam dnevnog i noćnog ciklusa svakog živog organizma i zavisi od hormona koji određuju najbolje vreme za obavljanje različitih poslova (spavanje, buđenje, rad, odmaranje…).

Proizvod se sastoji od aplikacije i naočara za čije efekte je, kako kažu, dovoljno i samo 20 minuta nošenja. Aplikacija omogućava savete za optimalnu količinu i vreme spavanja i ishrane, ali i usklađivanje ovih paterna sa partnerom ili nekim velikanima, poput Nikole Tesle, kao i sinhronizaciju sa drugim fitnes gedžetima.

Prilikom lansiranje Ayo će koštati 299$, a trenutno se kroz podršku kroz IndieGoGo kampanju može nabaviti i 50% povoljnije.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

petak, 22. Maj, 2015.

IT Industrija

🔥 Najčitanije