Srpski startap ekosistem će po prvi put biti deo globalnog Startup Genome istraživanja, upitnik otvoren do 31. januara

Ako imate tehnološki biznis koji postoji manje od 10 godina i ima skalabilan poslovni model, izdvojte 15 minuta za popunjavanje upitnika.

Na početku ove godine nas je obradovala lepa vest o tome da će Startup Genome na inicijativu Digitalne Srbije uvrstiti beogradsko-novosadski startap ekosistem u svoj godišnji izveštaj.

U tome im je potrebna pomoć domaćih startapa koji će izdvojiti 15-ak minuta za popunjavanje upitnika, uz preduslov da imaju tehnološki biznis koji postoji manje od 10 godina i ima skalabilan poslovni model (ima svoj proizvod). Podaci koje startapi ostavljaju su poverljivi, a upitnik će biti dostupan zaključno sa 31. januarom.

Da bismo se našli u istraživanju potrebno je da najmanje 100 startapa popuni upitnik.

Startup Genome se inače bavi analizom hiljada startapa u 56 ekosistema (koje najčešće čine gradovi, a ređe i regije). Podaci se zatim koriste da startap ekosisteme uporede jedne sa drugima i ukažu na njihove relativne snage i slabosti. Kada Startup Genome podeli učinak ekosistema na faktore kao što su iskustvo, finansiranje, povezanost i slične na koje se direktno može uticati, on zapravo daje veoma bitne informacije za sve one koji imaju neki interes u razvoju određenog ekosistema.

Sve ovo za cilj ima podršku naprednim gradovima da ubrzaju razvoj svojih startap scena. Istraživanja koje Startup Genome sprovodi važe za najopsežnija istraživanja o startapima na svetu. Izveštaje za prethodne godine možete preuzeti na njihovom sajtu, a u njima možete pročitati da su ekosistemi koji su do sada analizirani u rangu Njujorka, Londona, Pekinga i Silicijumske doline.

Činjenica da je srpski startap ekosistem uvršten u najprestižnije svetsko istraživanje startapa predstavlja značajan korak i priznanje za domaću scenu, te je stoga važno da što veći broj lokalnih startapa uzme učešće u istraživanju

Predstavljamo poslodavca
SAP-157x157-1.png

SAP

SAP je globalni lider koji se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje.

SAP se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje. Preko 4.800 organizacija u svim industrijama oslanjaju se na SAP rešenja u optimizaciji lead to money procesa, kako bi sklopili više dogovora za više novca, u rekordnom roku.

Marko Marković

NAPISAO/la članak     14. januara, 2019.

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu