Speed painting dizajna karaktera sa Hanterom Šulcom

Predavanje će se održati 5. decembra u Startit Centru Beograd.

Aleksandra Savić - 29. Novembar, 2017.

Sledećeg utorka ćemo se družiti sa Hanterom Šulcom koji će demonstrirati speed painting dizajna karaktera namenjen gejming ili filmskoj industriji.

Hanter je deo gejming industrije od 2004, i pre nego što se potpuno posvetio koncept artu, prošao je i kategorije kao sto su textura, 3D i druge, a trenutno radi u Nordesu na dizajnu karaktera.

Između ostalih, radio je i na projektima kao što su Mortal Kombat 9, DC fighter Injustice: Gods among us i Mortal Kombat X, za koje je imao priliku da redizajnira karaktere, okruženje i ostale stvari koje su se ticale vizuelne komunikacije.

Glavni cilj predavanja je deljenje procesa i dizajn filozofije za koje Hanter smatra da su od velikog značaja za bilo koga ko želi da započne karijeru kao koncept umetnik.

Počećemo sa grubim skicama kako bismo objasnili ovaj važan deo procesa nakon čega ćemo nastaviti sa građenjem brzog renderovanog koncepta. Takođe ćemo proći kroz to kako da ideje koje sebi postavite u ranoj fazi efikasno iskomunicirate sa art direktorom ili bilo kime ko treba da razume ideju.

Predavanje je otvorenog formata i voleo bih da odgovorim na što više pitanja. Radio sam 13 godina u gejming industriji, za 5 različitih studija i u 3 različite zemlje, tako da verujem da imam jasno razumevanje toga šta očekivati u ovoj industriji i mislim da postoji realna mogućnost za karijeru u gejming industriji dok god imate pravi mindset i vredno radite.

Prijava

Predavanje Hantera Šulca će se održati u utorak, 5. decembra od 18:30 u beogradskom Startit Centru (Savska 5). Svoje prisustvo možete prijaviti popunjavanjem sledeće forme.