Selfikon — srpski Instagram za selfije nakon prve investicije raste u broju korisnika

Ekipa mladih preduzetnika i ljubitelja selfija iz Beograda napravilo je posebnu društvenu mrežu, za koju su već dobili prvu investiciju i 12.000 korisnika iz regiona.

Dodelimo broju 25.700 neku meru. U slučaju da su to minuti, konverzijom u sate dobijamo čak njih 428, da su dani činili bi 70 godina, ali ako ih predstavimo kao selfije onda je to broj koji prosečan čovek uslika u toku života.

Da definitivno postoji neverovatna opsednutosti prednjom kamerom mobilnog telefona svedoči i statistika da se na godišnjem nivou objavi preko milion selfija svih korisnika društvenih mreža. To ide u prilog sedmorici srpskih predzetnika koji su prepoznali #selfie kao priliku za tržište i kreirali mrežu po imenu Selfikon.

Selfikon je aplikacija za deljenje i ocenjivanja selfija. Korisnici mogu da dele svoje, vide i lajkuju tuđe fotografije, ili započnu konverzaciju. Na prvi pogled podseća na Instagram na kome ne možete videti sumrake, hranu ili mačke, već isključivo – selfie fotografije.

5  Selfikon4

Platforma se odlikuje i konceptima naprednog korišćenja haštagova, mogu se sačuvati na profilu radi lakšeg pregleda, kao i takmičenja po istim. Upravo ove opcije osnivači vide kao naročito interesantne za marketing aktivnosti, jer omogućavaju kompanijama da organizuju takmičenja u cilju promocije, preko sponzorisanja haštagova.

Selfikon je trenutno regionalan projekat koji se pokrenuo zahvaljujući investiciji koju je dobio od stranog preduzetnika sa kompanijom u Beogradu. Uče iz trenutnih iskustava i očekuju dalje investicije za širenje na Evropu i Ameriku.

Selfikon je već dobio početnu investiciju iz Palo Alta2fb7de2 za dokazivanje koncepta. Takođe ovih dana očekujemo i drugi krug investicije za dalje širenje i razvoj

Za 3 meseca od kako je aplikacija dostupna, Selfikon je sakupio oko 12 000 korisnika i taj broj, kako nam kažu i dalje raste. Većina su Android korisnici, s obzirom da je aplikacija za iPhone dostupna manje od mesec dana. 

Ekipa iz Srbije svakako nije prva koja se setila da pokuša da komercijalizuje selfi groznicu — sličnu ideju imao je i Džastin Biber. Za sada deluje da od ove opsesije ipak najviše profitiraju selfi stikovi i sestre Kardašian, ali ostaje da vidimo da li će se možda i naša ekipa tu pojaviti. Imajući na umu da je bilo pokušaja “zatvaranja” društvenih mreža za ljubimce, sportiste, selfije i sl. i da uglavnom nisu bili uspešni, zasigurno će biti potrebno dosta truda i upornosti.

Predstavljamo poslodavca
MDCS-logo-1-1.png

Microsoft Development Center Serbia (MDCS)

We believe in people

Microsoft’s mission is to empower every person and organization on the planet to achieve more. This is what inspires us to learn and grow every day. MDCS is created with a mission to take an active part in conception of novel Microsoft technologies by hiring unique local talent from Serbia and to contribute components to some of Microsoft’s premiere and most innovative products. MDCS is becoming widely recognized across Microsoft as a center of excellence for the Big Data and Machine Learning based solutions.

Julija Ćirić

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu