Samovozeći auto – kako funkcioniše i šta da očekujemo na putevima

Problemi se najbolje rešavaju otklanjanjem njihovog uzroka. Ako je najčešći uzrok saobraćajnih nezgoda čovek, onda otklanjamo čoveka. Pogledajte kako to auto može da vozi i razmišlja sam.

Prema podacima Agencije za bezbednost saobraćaja, u 2014. je na putevima u Srbiji poginulo 536 ljudi, u EU taj broj je 25.700 ljudi. Ako postavimo na globalne razmere, u pitanju je više od milion života koji nestanu zbog saobraćajnih nesreća — to je jedna osoba na svakih 25 sekundi.

U najvećem broju slučajeva, odgovoran za ovu statistiku je čovek. Posledice alkohola, pospanost, mobilni telefon.

U SAD se svakog dana u vožnji provede 162 životna veka vremena (6 milijardi minuta). 130 godina kako postoji automobil, auto-kompanije se trude da reše problem najnepouzdanijeg dela vozila – vozača. Dodali su pojase, vazdušne jastuke, a u poslednje vreme su odlučili da taj problem reše izbacivanjem vozača iz jednačine.

Kris Armson, menadžer projekta samovozećeg automobila u Googleu, u TED govoru je ispričao dokle je stigao, šta treba popraviti i prikazao kako to ovaj auto uopšte vidi put i ostale automobile i na koji način autonomno donosi odluke kako da se kreće.

Predstavljamo poslodavca
3lateral-logo-1.png

3Lateral

Multidisciplinary team creating digital excellence

3Lateral develops innovative technologies enabling digitization of human motion and appearance at unprecedented level of realism. Our mission is to evolve through exploring abstract landscapes of art and science, exciting new technologies and, most importantly, through nurturing continuous multi-disciplinary communication and company values among our team members.

Tanja Mladenović

  • Monday, 1. February 2016.

    nadam se da ce uspeti, mada mislim da ih ceka josh puno posla. svako zna da je covek najcesci uzrok nesreca, ali pitanje je da li ce tehnologija uspeti da ga zameni

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu