Robotička i IT oprema stiže u osnovne škole — Započeta akcija KODigranje

U okviru programa Bitka za znanje, započeta je akcija KODigranje, namenjena razvoju digitalne pismenosti osnovaca u Srbiji.

Nevenka Rangelov
10/01/2017

Bitka za znanje i akcija KODigranje podrazumevaju opremanje svih osnovnih škola u Srbiji robotičkom i IT opremom, zatim obuku nastavnika da ovu opremu koriste kao nastavno sredstvo pomoću kog bi osnovci dobijali kvalitetnije obrazovanje, kao i organizaciju takmičarske lige u kojoj će, sa svojim timovima, učestvovati sve škole kojima je donirana oprema.

Cilj akcije je da se uz pomoć učenja programiranja kod dece podstakne kritičko mišljenje i veština rešavanja problema, ali i da se motivišu da se u budućnosti bave poslovima u oblasti informacionih tehnologija.

 

Poziv za učešće u prvoj fazi akcije otvoren je za sve osnovne škole do 25. januara.

Akcija je podržana od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Udruženja profesora informatike Srbije (UPIS), kao i Centra za kreativno razmišljanje Kliker. Prvi donator KODigranja je Nenad Bakić, pokretač Croatian Makers lige u Hrvatskoj.

Nevenka Rangelov

Objavio/la članak.

utorak, 10. Januar, 2017.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Vojislav

sreda, 11. Januar, 2017.

@Vladimir Stojanović da naravno, mozes sve videti na ovom sajtu. http://www.oktopodstudio.com/ Udzbenik mozes naci u sekciji "download".

Vladimir Stojanović

sreda, 11. Januar, 2017.

@Vojislav Da li postoji neki Vaš sajt na kome se mogu videti detalji o kompletima i sadržaju 'malog udžbenika na srpskom'..... Hvala u napred

Vojislav

utorak, 10. Januar, 2017.

Nekoliko godina unazad sa kolegama sam bio u slicnoj misiji, koja je bila uspesna, ali ne u razmerama koje smo mi zeleli. Napravili smo kit komplet, 100 komada, mali udzbenik na srpskom jeziku i drzali obuke profesorima i dacima osnovnih skola. Posle svega toga moj zakljucak sa svih tih radionica je da deca u osnovnim skolama mogu tako nesto da savladaju bez problema, cak i vise od toga, imaju prednost sto nisu ograniceni u svojim idejama, dok profesori imaju mnogo veci problem da ne tako komplikovane stvari "savladaju". Malo je bilo profesora koji su hteli da uvedu tako nesto u nastavu, da li iz straha da nece moci to dobro da urade ili ih samo nije zanimalo ne znam. Ipak iskreno se nadam da ce ova akcija uroditi plodom. Srecno :)