Uživanje u razgovorima

"Nakon što razmenite dovoljno reči ili provedete dovoljno vremena razgovarajući, nešto klikne. Ljudi se opuste i kažu vam više o onome čime se bave, šta se dešava, šta su naučili u poslednje vreme, ili šta ih muči. To je, valjda, ona osnovna zajednička osobina ljudi – da uživaju u pričanju i slušanju priča."

Jedna od manje očiglednih stvari u kojima uživam vodeći kompaniju izgrađenu oko proizvoda jesu različiti razgovori koje imam sa našim korisnicima.

Sve počinje formalnom prepiskom, započetim zahtevom za podršku, intervjuom sa mušterijom ili feedback diskusijom. I često se tu i završi.

Ali ponekad, nakon što razmenite dovoljno reči ili provedete dovoljno vremena razgovarajući, nešto klikne. Ljudi se opuste i kažu vam više o onome čime se bave, šta se dešava, šta su naučili u poslednje vreme, ili šta ih muči. To je, valjda, ona osnovna zajednička osobina ljudi – da uživaju u pričanju i slušanju priča. Ja svakako uživam u tome.

Primetio sam da se često ponavlja lekcija za startape da treba da izađu i razgovaraju sa svojim trenutnim ili potencijalnim korisnicima.

Ljudi postanu pomalo opsednuti idejama koje imaju i počnu da ignorišu ostatak sveta. Znam kako je to. Nove ideje mogu da budu zaista uzbudljive. Ali ako pravite proizvod, a ne razgovarate sa svojim korisnicima na redovnim nivou, nećete promašiti samo tržište. Propustićete i dnevno zadovoljstvo uspostavljanja ljudskog kontakta.

Predstavljamo poslodavca
Zuehlke-mini-1.jpg

Zuhlke

Join our house of engineering

We inspire our customers and turn their visions and ideas into real-life results, applying cross-industry experience and our extensive expertise in business and technology. We combine our knowledge of engineering and IT, opening up new paths for our clients and implementing our projects quickly and reliably. We take responsibility for the products, services, and business models of the digital future.

Marko Anastasov

NAPISAO/la članak     11. septembra, 2015.

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu