IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
“Nakon što razmenite dovoljno reči ili provedete dovoljno vremena razgovarajući, nešto klikne. Ljudi se opuste i kažu vam više o onome čime se bave, šta se dešava, šta su naučili u poslednje vreme, ili šta ih muči. To je, valjda, ona osnovna zajednička osobina ljudi – da uživaju u pričanju i slušanju priča.”
Jedna od manje očiglednih stvari u kojima uživam vodeći kompaniju izgrađenu oko proizvoda jesu različiti razgovori koje imam sa našim korisnicima.
Sve počinje formalnom prepiskom, započetim zahtevom za podršku, intervjuom sa mušterijom ili feedback diskusijom. I često se tu i završi.
Ali ponekad, nakon što razmenite dovoljno reči ili provedete dovoljno vremena razgovarajući, nešto klikne. Ljudi se opuste i kažu vam više o onome čime se bave, šta se dešava, šta su naučili u poslednje vreme, ili šta ih muči. To je, valjda, ona osnovna zajednička osobina ljudi – da uživaju u pričanju i slušanju priča. Ja svakako uživam u tome.
Primetio sam da se često ponavlja lekcija za startape da treba da izađu i razgovaraju sa svojim trenutnim ili potencijalnim korisnicima.
Ljudi postanu pomalo opsednuti idejama koje imaju i počnu da ignorišu ostatak sveta. Znam kako je to. Nove ideje mogu da budu zaista uzbudljive. Ali ako pravite proizvod, a ne razgovarate sa svojim korisnicima na redovnim nivou, nećete promašiti samo tržište. Propustićete i dnevno zadovoljstvo uspostavljanja ljudskog kontakta.
Objavio/la članak.
petak, 11. Septembar, 2015.