Razgovor sa autorom knjige „Mamin test” — kako postaviti prava pitanja svojim potencijalnim korisnicima i poboljšati biznis?

Rob Ficpatrik će održati Ask Me Anything sesiju 12. novembra u 18 časova, preko Zoom-a.

U četvrtak 12. novembra, u 18 časova, biće održana Ask Me Anything sesija sa Robom Ficpatrikom, autorom knjige „Mamin test”. Sesiju organizuje Impact Hub Belgrade, a može se pratiti preko Zoom-a.

Rob Ficpatrik je preduzetnik sa više od 10 godina iskustva. Dok je radio kao programer, bio je primoran da učestvuje u prodaji i ima direktan kontakt sa klijentima. Međutim, to mu nije polazilo za rukom, a nije uspevao da pronađe nijednu knjigu o prodaji i odnosu prema klijentima koja bi mu pomogla.

Na osnovu svog iskustva napisao je knjigu „Mamin test” — priručnik koji se danas koristi u kurikulumu univerziteta kao što su Hardvard i UCL, zatim startap akceleratora Seedcamp i Microsoft Ventures, kao i kompanija Shopify i Pact Coffee.

Knjiga je dobila ime „Mamin test” jer je, po Ficpatriku, vaša mama poslednja osoba koju bi trebalo da pitate za mišljenje ukoliko ste se odlučili da pokrenete sopstveni biznis. Učesnici na AMA sesiji će naučiti kako da kroz razgovor sa klijentima, već na početku, saznaju da li je njihova biznis ideja dobra. Naučiće i kako razgovor sa klijentima može poći naopako, ali i kako da na osnovu relevantnih povratnih informacija poboljšaju svoj proizvod ili uslugu.

Pored mogućnosti da postavljaju pitanja, učesnici će moći da saznaju koje su najčešće greške koje firme prave u razgovoru sa korisnicima njihovih proizvoda i usluga. Takođe, naučiće kako da postavljaju pitanja koja će im pružiti objektivan uvid u njihov biznis i povećati prodaju.

Sesija će se održati preko Zoom-a, a link za pristup možete dobiti popunjavanjem sledeće forme. U nastavku se nalaze linkovi ka LinkedIn event-u i Facebook event-u.

Predstavljamo poslodavca

Marko Marković

Unesite termine za pretragu