Salesforce, jedna od najvećih svetskih IT kompanija sa preko 50.000 zaposlenih, objavila je u novom saopštenju da će promeniti način rada. Kompanija je za vreme pandemije sprovela niz anketa zaposlenih, i na osnovu dobijenih informacija formulisala dalju strategiju. Pored inovacija kao što su su renoviranje radnog prostora i uvođenje pandemijskih mera, najveća promena odnosi se na radno vreme i budući način rada.

Prema njihovim istraživanjima, većina zaposlenih (oko 80 odsto) želi da na neki način ostane povezana sa radnim mestom. Shodno tome, najveći broj radnika (oko 65 odsto) nadalje će funkcionisati prema „flex” modelu — radiće od kuće, a na posao će dolaziti samo par puta nedeljno, na sastanke, prezentacije, i slično. Za one koji su daleko od kancelarije postojaće  “Fully Remote” režim, a “Office-based” varijanta biće u opticaju za one čiji posao zahteva kancelarijski rad 4-5 puta nedeljno.

Kako prenosi Verge, Salesforce se ovakvim potezom pridružuje drugim korporacijama poput Fejsbuka i Majkrosofta, koje su takođe formulisale svoje protokole za rad na daljinu. I Salesforce će ovakvim potezom sebi omogućiti lakše poslovanje u okolnostima pandemije, ali i znatno proširiti mogućnosti dolaska do kvalifikovanih radnika. 

Iako je rad na daljinu koncept koji se tek od skora šire primenjuje, CPO Brent Hajder nada se da će tako biti moguće „bolje da se povežemo jedni s drugima, postignemo balans između posla i privatnog života, i budemo pravičniji”.