Prvi meetup posvećen Salesforce-u u beogradskom Startit Centru

Okupljanje će biti održano 16. oktobra sa početkom u 18 časova.

Prvi događaj posvećen Salesforce-u, najzastupljenijoj CRM platformi na svetu, pod nazivom Salesforce week biće organizovan 16. oktobra u Startit Centru Beograd.

Ovom prilikom će inostrani eksperti iz branše gostovati na događaju. Govornici su:

  • Piter Štajnbah — Salesforce Architect, odgovoran za dizajn, strategiju i menadžment Salesforce.com.
  • Janko Cehe — Senior Principal Consultant, zadužen za celokupnu Salesforce praksu u Namicsu.
  • Tobias Gilde — Senior Salesforce Developer, odgovoran za Salesforce Skill grupu u Namicsu.

Uz njih će na prvom predavanju učestovati i stručnjaci koji rade na razvoju Salesforce-a u Srbiji:

Po prvi put će biti reči o tehničkom delu platforme Salesforce — sa stanovišta kodiranja i arhitekture, o primerima dobre prakse, kako izgleda programirati za Salesforce, šta je to Salesforce Trailblazer i primeni Salesforce-a na projektima. Osim predavanja, učesnici će imati priliku da pohađaju radionicu gde će saznati kako izgraditi veštine u Salesforce-u.

O Salesforce-u

Salesforce je CRM (engl. customer relationship management) platforma koja kompanijama omogućava pristup najrazličitijim podacima o korisnicima — od toga kako se zovu, koja im je omiljena boja, imaju li decu, koliko troše, u koje vreme najviše kupuju, na šta troše, jesu li VIP kupci i slično. Omogućava kompanijama da prate poslovanje određenih poslovnica i da vide gde je šta najtraženije, kakva klijentela dolazi, itd. Salesforce uglavnom služi za marketing i prodaju, jer se na osnovu tih podataka mogu praviti usko targetirane kampanje namenjene određenom broju klijenata, čak i samo jednom klijentu.

Salesforce u Srbiji

Za platformu koja čini veliki deo svetskog tržišta, Salesforce u Srbiji nije mnogo poznat, gotovo uopšte — ako jeste, to je u domenu marketinga, a ne programiranja. Neki čak misle da je reč o programskom jeziku. Njime se bavi mali broj ljudi koji često nemaju veliko iskustvo niti znanje. U Srbiji svega nekoliko kompanija koristi Salesforce.

Zašto je zanimljivo promovisati Salesforce u Srbiji?

  • Ogroman potencijal, velika ciljna grupa: Java programeri (jer liči na Apex koji koriste programeri u Java-i), Frontend i Data scientists.
  • Ne postoji ograničenje u uzrastu, potrebnom znanju ili predznanju.
  • Ne postoje Seniori za Salesforce u Srbiji.
  • Postoji bezbroj načina da se radi na platformi — velike prilike za developere, jer se sve izrađuje prema specifičnim potrebama kompanija.
  • Velike mogućnosti za developere da postojeće znanje unaprede i budu prvi koji će učiti o Salesforce-u u Srbiji i saznati o mogućnostima zapošljavanja, iz prve ruke i od renomiranih stručnjaka.

Prijava

Događaj će biti održan 16. oktobra sa početkom u 18 časova u prostorijama Startit Centar Beograda (Savska 5). Ulaz je besplatan, ali je potrebno rezervisati svoje mesto putem forme.

Predstavljamo poslodavca
admin-ajax.php-3-1-1.png

Quantox

Tim iz cele Srbije.

Quantox je posvećen tim IT stručnjaka sa više od decenije iskustva u proizvodnji web i mobilnih aplikacija za klijente iz preko 15 zemalja širom sveta. Veoma samouvereno kreiramo apsolutno svaku vrstu digitalnog proizvoda, od desktop i mobilnih aplikacija, do uređaja za virtuelnu realnost.

Uroš Nedeljković

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu