Pandemija je u poslednjih godinu dana uticala na digitalizaciju prodaje, a to je donelo novi fokus na startupe koji pomažu kompanijama u procesu tranzicije ka e-trgovini. Londonski startap PPRO, tvorac platforme koja korisnicima onlajn trgovine omogućava da vrše i primaju plaćanja u obliku koji lokalni kupci žele i koji se protežu znatno dalje od osnovnih platnih kartica, uzeo je investiciju od 180 miliona dolara. Nakon ove investicije, procenjeno je da kompanija vredi više od milijardu dolara.

Zahvaljujući sve većem broju ljudi koji kupuju preko interneta, PPRO je udvostručio broj transakcija tokom 2020. godine. Među korisnicima ove platforme su PayPal, Citi, Mastercard Payment Gateway Services, Mollie i Worldpay. 

Onlajn kupovina je tokom 2020. godine porasla za 30%. Predikcije ukazuju da će globalna digitalna trgovina, nastaviti da raste eksponencijalno, i da ćemo videti sve više inovacija u načinima plaćanja. 

Izvor: Tech Crunch