IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Igra Fortnite izašla je u julu prošle godine, od kada obara rekorde u visini prihoda.
Prema podacima SuperData Researcha, servisa koji prati prodaju video igara, a kako prenosi TechCrunch, video igra Fortnite je u aprilu zaradila 296 miliona dolara. Samo u aprilu profit od prodaje ove igre, koju su kreirali Epic Games i People Can Fly, veći je za 73 miliona dolara u odnosu na martovski profit, a skoro duplo veći od zarade u drugom mesecu 2018. godine (126 miliona).
Video igra Fortnite se trenutno nalazi na vrhu SuperData liste u prodaji verzije za konzole, dok je PC verzija ove igrice na petom mestu, nekoliko mesta ispred PlayerUnknown’s Battlegrounds (9. mesto). Prvo mesto po profitu u aprilu među PC verzijama zauzima League of Legends, na drugom mestu je Dungeon Fighter Online, a zatim slede Crossfire i Fantacy Westward Journey Online II.
Prema ovom istraživanju Fortnite je još jednom oborila rekord po visini prihoda u jednom mesecu kada su u pitanju verzije za konzole, čime su neprikosnoveni na SuperData listi video igara. Drugo mesto zauzima God of War, video igra čija je primarna platforma Sony Playstation 4. Sonijeva igra izašla je u aprilu i odmah je oborila rekord po broju prodatih igrica nakon premijere sa 2.1 milion prodatih izdanja. Ove dve igre su zaslužne što je profit od prodaje igara za konzole i prodaje sadržaja unutar igre u aprilu porastao za 44%. Fortnite i God of War na na SuperData listi prate FIFA 18, Call of Duty: WWII i Far Cry 5.
Što se tiče mobilnih verzija Fortnite-a, po prodaji se ne nalaze ni u prvih 10 na listi najprodavanijih igrica, što je donekle razumljivo, s obzirom na to da je iOS verzija izašla sredinom marta, dok će Android verzija Fortnite-a izaći tek ovog leta. Lider u ovom segmentu je Honour of Kings, igra koja je u aprilu zaradila 185 miliona dolara.
Fortnite je kooperativna igra preživljavanja koju su razvili Epic Games (Unreal) i People Can Fly (Painkiller, Gears of War, Bulletstorm). Izašla je u julu 2017. godine kao plaćena verzija za Microsoft Windows, MacOS, PlayStation 4 i Xbox One, a u 2018. je izašla i besplatna verzija igre.
Igra se sastoji od dve verzije — ‚‚Save the World” i ‚‚Battle Royale”. Radnja Fortnite-a je smeštena na savremenu verziju Zemlje, na kojoj zbog ogromne oluje nestane 98% svetske populacije, a zombiji koje je ona donela imaju cilj da unište preživele.
Tokom ‚‚Save the World” igre četiri igrača međusobno sarađuju na različitim misijama kako bi sakupljali potrebne resurse, gradili utvrđenja oko važnih objekata koji služe za odbranu od oluje i napada zombija, pravili oružje i zamke kako bi mogli da se bore protiv napadača.
Sa druge strane, ‚‚Battle Royale” je ograničen na 100 igrača, a svaki igrač može da igra sam, sa još jednim igračem ili u timu sa još dva ili tri igrača. Igrači se bore međusobno, a pobednik je igrač, duo ili tim koji eliminiše sve ostale učesnike.
Početkom maja, Epic Games je uveo novo takmičenje u Fortnite Battle Royale, koje omogućava igračima da se takmiče za velike sume V-Bucksa, monete koja se koristi za kupovinu unutar igrice. Uz to, kreatori igre planiraju da ulože 100 miliona dolara u organizaciju Fortnite eSports takmičenja u naredne dve godine.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 28. Maj, 2018.
Dragan
četvrtak, 31. Maj, 2018.
Ogromna razlika u zaradi igara (pogotovo onih sitnih koje su predvidjene za telefone) se javila usled influencera. Takozvana sponzorstva putem youtube kanala sa velikim brojem subscribera prave ogromnu promenu u marketing igri.