Otvorene prijave za besplatne mentorske radionice o započinjanju sopstvenog biznisa za žene

Besplatne radionice će biti održavane jednom mesečno od septembra 2019. do marta 2020. godine.

AFA (Asocijacija za afirmaciju žena) mentorski program ima za cilj da ženama omogući da svoje poslovne ambicije obogate veštinama koje su im neophodne za uspešno započinjanje sopstvenog biznisa, poslovno povezivanje i kreiranje biznis mreže poznanika, saradnika i poslovnih partnera.

Mnoge žene razmišljaju o započinjanju biznisa i imaju ideju u koju veruju, ali ta ideja još nije razrađena, testirana i u celosti osmišljena. Žene se ređe odvažuju i odlučuju na samostalnost i rizike koje započinjanje sopstvenog biznisa sa sobom nosi. Često im nedostaje podrška ili ako postoji nije dovoljno kompetentna za realizaciju ideje. Ženama, kao i svakom drugom početniku u biznisu, nedostaju određene veštine, šire iskustvo, umrežavanje sa poslovno već ostvarenim profesionalcima, ali i resursi.

AFA mentorski program je pokrenut sa željom da ženama koje se prijave pruži priliku da ostvare pun potencijal svoje poslovne ideje. Članice AFA mreže će sa polaznicama podeliti znanje i iskustvo koje će im omogućiti da poboljšaju samopouzdanje i umrežavanje, sticanje poslovnih i liderskih veština, pristup tržištu, marketing, strategiju, osnovne tehnološke veštine, održivost biznisa i pristup kapitalu. Uz to će imati priliku da čuju inspirativne priče uspešnih žena koje su na liderskim pozicijama u domaćim i internacionalnim kompanijama.

Prijave

AFA mentorski program će biti održan u periodu od septembra 2019. do marta 2020. godine. Sve zainteresovane kandidatkinje koje žele da učestvuju u ovom programu mogu se prijaviti do 20. avgusta slanjem prijave na sledeću adresu: mentorship@afa.co.rs

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Tanja Marin

NAPISAO/la članak     5. avgusta, 2019.

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu