Otvoren vršački Zelendata centar, koji je ranije primio 120.000€ subvenciju od države

Posle skoro mesec dana od kako je Ministarstvo privrede dodelilo HiTeam-u subvenciju od oko 120.000 evra za opremanje, juče je u Vršcu otvren Zelendata centar.

Novi data centri niču iz dana u dan, a mnogi tvrde kako troše ogromne količine resursa i svojim radom značajno utiču na životnu sredinu. Zelendata centar u Vršcu, prvi u Srbiji, od danas će koristiti tehnologiju hlađenja serverske opreme, potapanjem u rashladnu tečnost.

Rashladni medijum koji se koristi u ovom data centru, ima 1.200 puta veći toplotni kapacitet od vazduha što odvođenje toplote čini daleko bržim i efikasnijim. Na 400 kvadratnih metara prostora predviđeno je smeštanje 12 IceRaq Quad sistema sa po četiri rack jedinice od 25kW, što je ekvivalent 240 standardnih vazduhom hlađenih rack-ova.

Za opremanje ovog data centra HiTeam je od države dobio 120.000 evra, a  kompanija se obavezala da će zauzvrat zaposliti najmanje 15 radnika na neodređeno vreme do kraja 2021. godine, ali i da neće smanjivati ukupan broj zaposlenih ispod 39 u periodu od tri godine od završetka investicionog projekta.

Kompanija se takođe u obavezi investira u osnovna sredstva u iznosu ne manjem od 749.000 evra, od čega najmanje 25 odsto mora biti iz sopstvenih sredstava, a ne iz državne pomoći. Ugovorom sa Ministarstvom privrede investitoru je odobren podsticaj u vrednosti 15,96 odsto troškova ulaganja u osnovna sredstva, odnosno 119.540 evra. Novac će biti isplaćen u dve nejednake godišnje rate u 2020. i 2021. godini, piše Nova ekonomija.

Data centar u Vršcu otvoren je 2018. godine, među klijentima kompanije HiTeam su Hemofarm, Fresenius i Stada IT Solutions, a sarađuju i sa beogradskim ogrankom kompanije Ubisoft.

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Marija Milutinović

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu