IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Iz mySkina nam dolazi vest o novom proizvodu namenjenom zdravlju i nezi kože — OKU je zasnovan na istraživanjima iz oblasti dermoskopije, nanotehnologije i spektroskopije, na CES-u je proglašen za jedan od najboljih novih uređaja, a razvija ga tim u Beogradu.
Jedan od uspešnijih domaćih preduzetnika, Sava Marinković nastavlja da kreira proizvode namenjene koži, nakon mySkin” href=”http://startit.rs/baza_startapi/myskin/” target=”_blank”>mySkin uređaja i platforme i Teleskin” href=”http://startit.rs/baza_startapi/teleskin/” target=”_blank”>TeleSkina za ranu dijagnozu melanoma, novi proizvod ovog tima je OKU, prvi uređaj povezan sa telefonom i posvećen negovanju kože, nešto poput ličnog trenera za brigu o koži.
Kao i prethodna dva proizvoda – ključ je u skeniranju kože, nakon čega OKU odmah daje personalizovane savete kako bi se postigao optimalan izgled i zdravlje kože. Proizovd još nije dostupan za slobodnu prodaju, ali je u fazi prednaručivanja i počinje sa isporukama na proleće.
OKU je zasnovan na istraživanjima iz oblasti dermoskopije, nanotehnologije i spektroskopije i skenira kožu koristeći bezbedno multispektorsko svetlo i senzore putem kojih može da vidi deo ispod nje i fokusira se na njenu fiziologiju i analizira je do detalja. Kroz aplikaciju kombinuje ove podatke zajedno sa informacijama o životnom stilu i dostavlja “kožni rezultat” kao i detalje o vlažnosti lica, teksturi, borama, pigmentaciji i sl.
Ideja je da što više koristite OKU, to preciznije rezultate daje, jer time raste količina informacija koje ima. A, ako vas zanima više o tome kako dolaze do ovih informacija, možete videti ovde.
Korisnicima je takođe omogućeno da postavljaju ciljeve, prate progres, dobijaju savete za životni stil i ishranu i uvid u proizvode koji bi dali dobre rezultate, a prva verzija dolazi i sa posebnom “anti-age” aplikacijom, čije i samo ime objašnjava gde je fokus.
Savin suosnivač Rahul Mehendele veruje da je OKU početak jedne nove ere u kozmetičkom svetu:
Svi žele da im koža bude na vrhuncu, što izgledom, što osećajem, glatka i bez mane sa mladalačkim sjajem. OKU je potpuno nova kategorija uređaja o velnesu kože koja može da pomogne da ovaj san postane realnost. Sa OKU, svako sada može da razume kožu bolje i da razvije svoj sopstveni kastomizovani režim brige o koži i pokaže najbolje lice svetu.
mySkin je OKU predstavila na na CES-u u Las Vegasu, najvećem svetskom sajmu konzumerističke elektronike u januaru ove godine, na kome ga je Wired magazin izdvojio kao jedan od najboljih gedžeta predstavljenih na ovom događaju. Ovaj događaj doprineo je vidljivosti proizvoda i doneo pozitivne rezultate u pogledu narudžbina:
Pred-narudžbe nakon CESa su izgradile momentum sa dosta, kako internacionalnog, tako i interesovanja iz SAD, na koju smo se trenutno i fokusirali za prve isporuke.
CES je često polazna tačka mnogim hardverskim proizvodima namenjenih široj publici, a mySkin je jedna od retkih domaćih kompanija koja se tamo predstavila.
Informacije i saveti iz prve ruke: Iz tog razloga, Sava Marinković će u sredu, 11. marta sa početkom u 18h u Novoj Iskri podeliti svoja iskustva sa ovog sajma, kako kroz formalno prezentovanje, tako i u neformalnom razgovoru na koktelu nakon događaja.
mySkin je osnovan 2007. godine i pionir je u kreiranju konsultantskih tehnologija za brigu kože. Kreirali su dermografski, transdermalni sistem za snimanje kožeDermograph, koji se širom sveta koristi od strane spa centara, kao i najveću onlajn zajednicu na svetu za deljenje i dobijanje naučnih i objektivnih saveta zasnovanih na profilima kože i konceptu “SkinTwin”, kao i aplikaciju SkinScan za praćenje mladeža koja je dobila i oznaku CE kao medicinska aplikacija, čime je jedna od prvih ove vrste, pa se očekuje i veća komercijalizacija.
Sestra kompanija mySkina je TeleSkin, kompanija koja je kreirala mobilni uređaj za ranu detekciju kancera i drugih kožnih obolenja i koja je prošle godine dobila 250.000€ investicije iz Danske.
Objavio/la članak.
ponedeljak, 9. Mart, 2015.