Domaći Nordeus nalazi se na 48. mestu po rastu ovog meseca na osnovu istraživanja koje je sproveo Signl, platforme koja se bave konstantnim analizama kompanija širom sveta.

Do ovih podataka došlo se kroz praćenje velikog broja podataka uključujući web i mobilni saobraćaj, buzz na društvenim mrežama, rast kompanije i dr., a Nordeus je istraživan zajedno sa drugih 1955 kompanija zasnovnanih na društvenim mrežama i medijima.

Ovaj rezultat je interesantan, zato što se Signl hvali da dobro predviđa budući uspeh kompanije – korišćenjem njihovih algoritama, Pinterest bi se izdvojio čak 3 meseca pre nego njihove Serije A, a možda najbolji rezultat se može videti na primeru Ask.fm, koji se sada nalazi među 250 najposećenijih sajtova na svetu a preko ove platforme taj trend ste mogli da uočite čak 2 godine ranije.

Da li je ova pozicija Nordeusa rezultat njihove nove igre, o kojoj još uvek nema zvaničnih podataka o popularnosti videćemo. Svakako se nadamo da ovo znači da je Nordeus i dalje na veoma dobrom putu i čekamo sledeće dobre rezultate.