Nakon dugog niza godina Twitter uvodi mogućnost korisnicima da kontrolišu diskusiju, ograniče lude i zle komentare

Kompanija će možda uvesti opciju ograničenog komentarisanja, koja za sada ima tri rešenja.

Twitter je ove nedelje potvrdio da je počeo sa testiranjem mogućnosti da se ograniči komentarisanje objava i time nastavio niz pilota namenjenih unapređivanju forme odgovaranja. Jedan od ranijih koraka bili su i „thread odgovori” koji omogućuju korisnicima da izlože više misli odjednom. Novi pokušaj bi mogao biti rešenje za jednostavno i efikasno smanjivanje uvredljivog ili nepovezanog sadržaja.

Kako navodi TechCrunch, reč je o opciji vrlo sličnoj dozvolama ko vidi objave na Facebook-u. Korisnik bira ko može komentarisati tvit pomoću ikonice smeštene u donjem levom uglu i ima tri izbora: Svi, Ljudi koje pratiš, Samo oni koje označiš. Korisnici koji ne pripadaju izdvojenoj grupi i dalje mogu da vide, retvituju i lajkuju tvit.

Početkom ove godine VP razvoja proizvoda u Twitter-u objasnio je da je glavni motiv uvođenja ove opcije da korisnici imaju veću kontrolu nad sadržajima koje dele. On je potvrdio da je to jedan od koraka da prostor za konverzaciju postane prirodniji, iako su svesni da u stvarnosti sagovornik ne može potpuno da se utiša. Glavno pitanje je kako će korisnici reagovati kada vide da ne mogu da odgovore na neki tvit, i da je upravo autor te objave birao podešavanja? 

Zaljubljenici u demokratičnost komunikacije na Twitter-u će verovatno odbiti da koriste ovu opciju ako bude došlo do njene implementacije, ali će ona nesumnjivo imati značajan uticaj na oblikovanje tokova konverzacije. Podsetimo se da je ovo samo jedna od novih promena na Twitter-u, pre nje su postavili oznake i upozorenja na štetne informacije o COVID-19.

Predstavljamo poslodavca
admin-ajax.php-3-1-1.png

Quantox

Tim iz cele Srbije.

Quantox je posvećen tim IT stručnjaka sa više od decenije iskustva u proizvodnji web i mobilnih aplikacija za klijente iz preko 15 zemalja širom sveta. Veoma samouvereno kreiramo apsolutno svaku vrstu digitalnog proizvoda, od desktop i mobilnih aplikacija, do uređaja za virtuelnu realnost.

Tomislav Jelesijević

Unesite termine za pretragu