Metrike, bootstrapping, nova mejl rešenja i mitovi na četvrtom Startit meetupu

Prošlog petka smo održali i četvrti po redu Startit meetup, na kome je predstavljen Semaphore, MailMill a čuli smo i ponešto o najčešćim (i najpogubnijim) startap mitovima. Beograd je prethodnih nedelju dana gotovo bukvalno okovan  ledom što se odrazilo i na broj ljudi koji su došli na meetup, tako da je broj sa 70ak ljudi

Vukašin Stojkov
17/12/2012

Prošlog petka smo održali i četvrti po redu Startit meetup, na kome je predstavljen Semaphore, MailMill a čuli smo i ponešto o najčešćim (i najpogubnijim) startap mitovima.

Beograd je prethodnih nedelju dana gotovo bukvalno okovan  ledom što se odrazilo i na broj ljudi koji su došli na meetup, tako da je broj sa 70ak ljudi od prošlog puta pao na oko polovine tog broja. Bez obzira, i ovog puta smo čuli super stvari i stigli da se vidimo i ispričamo o tome šta se novo dešava na sceni.

5+1 startap mitova

Postoji veliki broj mitova kojima su podložni mladi preduzetnici. U Beogradu je kao predavač na Startap Akademiji bio Berislav Lopac koji je na mitapu predstavio neke od najosnovnijih i potencijalno najštetnijih mitova koji mogu stati na put između vas i uspešnog pokretanja i razvoja startapa.

U pitanju su davanje previše značaja ideji, iluzija o nepostojanju konkurencije, lokalno tržište kao međufaza do globalnog, potreba da proizvod mora biti savršen, potreba za velikom inicijalnom investicijom te ideja da je investitorima najvažniji profit. U ovom članku možete videti više o svim ovim mitovima.

Semaphore i “dizajn je presudan, egzekucija je majka”

Pored ovog citata iz podnaslova prezentacija o Semaphoreu Marka Anastasova je sadržala još kvalitetnih preporuka okupljenima dobijenih kroz praksu ove ekipe. Oni su za samo dva meseca nakon lansiranja ostvarili profitabilnost i na dobrom su putu da naprave veoma popularan alat za mnoge programere, u budućnosti verovatno ne samo za one koji se bave Rubyjem.

Rendered:Text ekipa je pokretala startape i ranije pri čemu je bootstrapovanje uvek ključni pojam, a iz iskustva sa Semaphorom su još istakli nužnost praćenja ključnih metrika (CAC, LTV, ARPV…) kao i nekoliko saveta za boostrapovanu promociju proizvoda koje su naučili tokom rada na Semaphoreu.

MailMill ima mnogo lep mejl klijent

Ekipa MailMilla je u Beograd stigla iz Budimpešte specijalno da bi ekipi predstavila svoj proizvod koji čini iskustvo čitanja mejla daleko lakšim i prijatnijim. To je zapravo bio tek zaključak prezentacije koja je predstavljala proizvod na kome je MailMill zasnovan, tojest njihovu DataFlow platformu i način na koji je napravljena.

***

Sve skupa uprkos tome što nas je bilo nešto manje nego inače bilo je vrlo zanimljivo i lepo i ne propustite da nam se pridružite i sledeći put, nadamo se da ćemo već tada biti u prilici da izađemo izvan granica Beograda.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

ponedeljak, 17. Decembar, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Vukašin Stojkov

ponedeljak, 17. Decembar, 2012.

Čim budemo imali budžet za to... Za ovaj meetup su nam se bili baš javili drugari koji su hteli da strimuju ali nismo mogli da obezbedimo odgovarajuć Internet, nadam se da ćemo biti u prilici. Ti prati sajt za info o narednim meetupovima, jesu kul prezentacije ali je najgotivnije to što možeš da pričaš sa ljudima posle.

Dejan

ponedeljak, 17. Decembar, 2012.

Da li bi mogao da pocnes da snimas dogadjanja pa da pocnes da kacis na youtube/vimeo ? verujem da mnogi od nas koji propuste neko desavanje vrlo rado bi voleli da ga vide ovako.