IT Industrija

🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Početak prodaje seta za developere najavljen je za narednu godinu.
Možda Magic Leap prati reputacija dečaka koji je vikao „Vuk!”, ali nas to ne sprečava da objavimo da je predstavio svoj AR uređaj i najavio početak isporuke za sledeću godinu.
Magic Leap je svojevremo samo na osnovu promo snimka postao najfinansiraniji startap koji još uvek nema gotov prototip. Kasnije se pričalo da snimak (ko se seća kita koji iskače iz poda fiskulturne sale?) nije napravljen uz njihov AR (a koji promo jeste?), a da sam proizvod izgleda kao kaciga sa gomilom žica (na osnovu svedočenja novinara The Informationa). Takođe, priče o početku prodaje je bilo i 2015. godine.
U odbranu Magic Lepa, oni su još pre tri godine izjavili da su godinama daleko od gotovog proizvoda. Uostalom, prošle godine u martu su investicije u AR i VR iznosile 1,1 milijardu dolara od čega je čak tri četvrtine uzeo Magic Leap od Google-a, Alibaba-e itd. A takvi igrači verovatno ne bi nasumično uložili u neki startap.
Ono po čemu se Magic Leap razlikuje od ostalih proizvođača jeste to što ne rade na već postojećem hardveru, već razvijaju novu tehnologiju. O fotonskim čipovima i slanju delova slika koje naš mozak potom sklapa u veću sliku pogledajte video (iz tri dela):
Proizvod koji su sada najavili je Magic Leap One – Creators Edition. Set je namenjen developerima i sastoji se iz AR naočara sa četiri mikrofona, šest kamera i zvučnicima (u jednoj od dve raspoložive veličine), eksternog računara (Lightpack) i ručnog kontrolora. Senzori reaguju na komande koje se šalju glasom, pokretom, položajem glave i pomeranjem očiju.
Kako kaže CEO Roni Abovic za Rolling Stone računar je jačine MacBook Pro-a sa pripadajućom grafičkom karticom, dok je u same naočare smešten nešto slabiji računar (za opažanje sveta i sposobnostima za mašinsko učenje). Od novinara koji je pisao članak za RS (preporuka za čitanje) demo je pokupio dobre kritike.
Roni je istom prilikom saopštio i da kompanija radi na ugrađivanju sočiva za korisnike sa dioptrijom, a koje su cene i kada će proizvod biti dostupan potrošačima i dalje je u tajnosti.
Prethodnih godina, Magic Leap je uz razvoj hardvera radio na sklapanju patrnerstava, pa je tako sa vizuelnim studijom Lucasfilma, ILMxLAB-om, pravio sadžaj za svoje naočare inspirisan Star Wars franšizom, a sa bendom Sigur Rós je poslednje četiri godine radio na interaktivnom muzičkom iskustvu koje upotpunjujue muziku predstvljajući je kao mnoštvo izmišljenih organizama u proširenoj realnosti.
Objavio/la članak.
utorak, 26. Decembar, 2017.