LimundoGrad ustupa jednu od svojih platformi kako bi se pomogla saradnja poljoprivrede i IT-a

Želja je da se platforma ustupi zajednici poljoprivrednika koja bi pronašla volontere iz IT-a da im održavaju sajt u skladu sa potrebama.

Marko Marković - 7. Novembar, 2019.

Petar Popović, JavaScript developer i osnivač Hakademije, pre nekoliko meseci je objavio post na LinkedIn-u „Šta mi IT-jevci možemo da uradimo da pomognemo našim ljudima?“ koji je izazvao brojne reakcije i komentare. Povod je bio snimak seljaka koji seče stabla u svom voćnjaku zbog niske otkupne cene i odnosa države prema poljoprivrednicima.

Petar se zapitao šta IT zajednica može da uradi za poljoprivrednike. Na njegov predlog da ove dve grane počnu više da sarađuju jer je Srbija, na kraju krajeva, oduvek bila i biće zemlja seljaka, reakcije su uglavnom bile pozitivne.

Milan Nićetin, CMO LimundoGrada, ispričao nam je kako je njegova kompanija reagovala na ovu inicijativu i odlučila da da svoj doprinos.

Milan Nićetin, CMO LimundoGradNakon objavljenog članka Petra Popovića razmišljali smo šta LimundoGrad može da uradi po tom pitanju. Došli smo na ideju da poljoprivrednicima ustupimo svoju postojeću platformu — oglasindo.rs. Na taj način bi svoje proizvode mogli da plasiraju krajnjim kupcima.

Mogućnosti koje platforma pruža su velike. Osnovna svrha platforme bi bila prodaja proizvoda i usluga na našem ili inostranom tržištu, a na koji način će iskoristiti njen pun potencijal, to bismo prepustili poljoprivrednicima, jer oni sigurno znaju bolje od nas.

Važno je naglasiti da ustupanje platforme podrazumeva sam sajt i šemu baze. Ovim nisu obuhvaćeni bilo koji postojeći podaci ili domen (naziv sajta), jer je specifičan za naše platforme.

Inače, ideja za Oglasindo je potekla od korisnika Limunda i Kupinda koji su tražili mogućnost da nude usluge poput zanatskih poslova, izdavanja ili prodaje stanova i raznih drugih stvari koje nisu odgovarale modelu poslovanja ovih sajtova.

Oni koji su zainteresovani za preuzimanje platforme će proći kroz internu selekciju kompanije.

Milan Nićetin, CMO LimundoGradVoleli bismo da nam se javi neka zajednica poljoprivrednika koja bi to organizovala i pronašla volontere koji bi im održavali sajt u skladu sa njihovim potrebama. Verujemo da bi im neka IT škola ili kompanija rado pomogla.

Po rečima Nićetina, programeri bi mogli da pomognu besplatnim održavanjem sajta i radom na izmenama i dodavanju novih funkcionalnosti koje bi poljoprivrednicima bile od značaja. U LimundoGradu veruju da će developeri sigurno imati dobre ideje kako da doprinesu razvoju projekta jer prostora za unapređenja ima dovoljno. Ono što je bitno je da se prethodno definišu zahtevi prema potrebama poljoprivrednika.

Milan Nićetin, CMO LimundoGradIdealno bi bilo da okupimo poljoprivrednike i IT-jevce u jednu zajednicu koja bi dalje razvijala platformu u smeru koji bi zaista pomogao da se situacija olakša poljoprivrednicima tako da oni imaju gotov proizvod preko kojeg će moći da plasiraju svoju ponudu.

Nićetin napominje da bi ovaj sajt izdvajalo to što njime ne bi upravljala kompanija sa ciljem da ostvari profit, već bi odluke potpuno bile u rukama onih koji svoju robu treba da plasiraju.

Milan Nićetin, CMO LimundoGradNova platforma bi omogućila poljoprivrednicima da ponude svoje proizvode bez obzira na obim potražnje (maloprodaja i veleprodaja). Imali bi mogućnost apsolutnog prilagođavanja njihovim potrebama, bez opterećenja da posrednik treba da zaradi novac, bilo direktno, bilo od prodaje oglasnog prostora.

Zainteresovani poljoprivrednici i IT-jevci mogu da se jave na marketing@limundo.com za realizaciju saradnje.

Pridruži se → prvo predstavljanje rada Tesla Nationa