Legendarni Apple dizajner Džoni Ajv će nadalje pomagati Airbnb-u

Saradnja o kojoj se dugo šuškalo, uspostavljena uoči izlaska Airbnb-a na berzu. 

Petar Paunović
22/10/2020

Platforma za izdavanje smeštaja Airbnb je angažovala nekadašnjeg Appleovog dizajnera Džonija Ajva (Jony Ive) za kreativog savetnika, pre svog izlaska na berzu, odnosno objavljivanja inicijalne javne ponude (IPO)

Ovo je najznačajniji potez u nizu, koje je kompanija preduzimala u izmenama svog kreativnog tima, koje je ključno odeljenje ove kompanije, piše The Information. Dugogodišnji šef dizajna Aleks Šlifer prelazi na honorarnu funkciju. 

Izvršni direktor Brajan Česki je dizajnerima već mesecima spominjao kako bi ovo moglo da se desi. On i Ive se već godinama druže i sarađuju. Sarađivali su 2014. na redizajnu Airbnb logoa, a godinu dana kasnije je Ive napisao tekst o Českom za Time, kada je ovaj svrstan među 100 najuticajnijih ličnosti. Česki je često govorio i kako u Appleovoj dizajnerskoj moći vidi izvor inspiracije za turističku kompaniju. 

Airbnb je saopštio da će sarađivati sa Iveom i njegovim partnerima u LoveFrom-u, njegovoj dizajnerskoj agenciji.

Šlifer je poslednji u nizu rukovodilaca koji su napustili svoje uloge u proteklih 12 meseci. Jedna od najistaknutijih ličnosti Airbnb-a Greg Grili, koji je upravljao Homes odeljkom, otišao je u julu.  

Promene su usledile tokom burne godine za kompaniju, pa je bilo neizvesno da li će izaći s dugo planiranom javnom ponudom. Airbnb je otpustio četvrtinu svog osoblja u maju, ali smanjenje troškova uznemirilo je preostale zaposlene, pa se kompanija borila s izmenama u svim svojim redovima. Kako bi ublažili štetu, rukovodioci su na snagu vratili plan o bonusima. 

Promene u rukovodstvu Airbnba znače da će kompanija krenuti u svoj IPO sa relativno novim izvršnim timom. Većina rukovodilaca Airbnba pridružila se kompaniji u poslednje dve godine. Neki šefovi odeljenja, uključujući one koji vode vodeća odeljenja, operativna i kreativna, bili su u svojim ulogama manje od šest meseci i morali su da postave viziju svojim timovima, dok su radili na daljinu, zbog pandemije. Vodeće pozicije u dva ključna odseka, službi za korisnike i poverenje, i dalje su upražnjene.

Dizajnerski i kreativni timovi u Airbnbu su uglavnom zaduženi za to kako aplikacije, veb stranice i marketinške kampanje izgledaju kupcima. Jedan od nedavnih prioriteta je redizajn veb lokacije i aplikacije kako bi se kupcima olakšalo pronalaženje jedinstvenih mesta za boravak, kažu dve osobe upoznate s tim pitanjem.

Petar Paunović

Objavio/la članak.

četvrtak, 22. Oktobar, 2020.

IT Industrija

🔥 Najčitanije