KISS MENU dobio novu investiciju

KISS MENU iz Beograda je dobio novu angel investiciju u iznosu od 25.000 evra, pored investicije o kojoj smo već pisali koju su dobili ulaskom u VentureKick program. Investicija za tim koji stoji iza startapa Brainstorm, a čiji je prvi projekat KISS MENU, dolazi od uspješnog angel investitora iz Belgije i njegove kompanije Boondoggle Electric NV

Uglješa Erić
29/05/2013

KISS MENU iz Beograda je dobio novu angel investiciju u iznosu od 25.000 evra, pored investicije o kojoj smo već pisali koju su dobili ulaskom u VentureKick program.

Investicija za tim koji stoji iza startapa Brainstorm, a čiji je prvi projekat KISS MENU, dolazi od uspješnog angel investitora iz Belgije i njegove kompanije Boondoggle Electric NV

Boondoggle je belgijska firma koja se bavi marketingom, kreiranjem brendova i oglašavanjem.

Zanimalo nas je, pored novca i svakako važnog faktora, zvanične valuacije firme koje koristi tim vidi od ove investicije:

Pre svega, naš biznis model je u skladu sa pravcem poslovanja kompanije, te tu vidimo obostranu korist kroz učenje i savete. Sa druge strane, kompanija ima odlične odnose i saradnju sa našim velikim strateškim partnerom, pa očekujemo da ćemo kroz ovaj dogovor dobiti bolju poziciju za pregovore.

Kako su našli investitora u Belgiji i kako su se povezali sa njim:

Svi smo se upoznali u Belgiji, tamo smo proveli dugo vremena (neki su još tamo a i jedan co-founder je Belgijanac). U Belgiji imamo veliki broj poznanstava i konekcija, i preko jedne od njih investitor je saznao za naš rad, nakon čega smo ušli u pregovore.

Mobile ordering je postao popularan za startape u poslednje vrijeme. Konkurencija postoji, ali se bore sa biznis modelima i ne uspjevaju da skaliraju svoje resurse da bi pridobili masovni broj korisnika. KISS MENU se upustio u  trku sa nešto drugačijim biznis planom i pristupom. Potvrda da su na pravom putu je prvo ulazak u VentureKick program, a nedugo zatim i nova angel investicija.

Prema riječima tima u narednim mjesecima imaju u planu da se skrase u jednom gradu, pošto su trenutno članovi rasuti po Evropi, i da svim snagama krenu u osvajanje tržišta. Pre par dana se završio i konkurs za praktikante, koji su raspisali za studente iz Srbije za pozicije prodaje i marketinga, tako da ovog ljeta kada budete bježali od vrućine u neki beogradski kafić, potrudite se da piće naručite preko KISS MENU aplikacije.

 

 

 

 

Uglješa Erić

Objavio/la članak.

sreda, 29. Maj, 2013.

IT Industrija

🔥 Najčitanije