Kidster, aplikacija dve mame preduzetnice, dobio drugu rundu investicija od Startlabsa

Kidster, aplikacija za roditelje za razmenu dečijih stvari dobila je ukupno 50,000$ od Startlabsa i uskoro će postati i javno dostupna.

Zoja Kukić
26/02/2016

Kidster, aplikacija pokrenuta od Ane Pajković i Marije Janjušević, upravo je završila drugu investicionu rundu sa domaćim investicionim fondom, Startlabs.

Ove dve mame prepoznale su problem sa kojim se skoro svi roditelji susreću — dečija nagomilana garderoba, obuća i igračke, koje u brzo prerastu postaju višak, a troškovi za nove potrebne proizvode su beskrajni. Primera radi, u SAD godišnje se potroši 50 milijardi samo na dečiju garderobu, a 20% toga ode na korišćenu odeću.

Nakon što su ideju validirale brojnim razgovorima sa drugim roditeljima, u februaru prošle godine su pokrenule Kidster, mobilno prodajno mesto namenjeno svim roditeljima koji imaju decu od 0 do 10 godina.

kidster-dizajn

Kidster je u Startlabsov program ušao prošle godine sa još nekoliko startapa, gde su dobile 3.000$ i učešće u njihovom programu za 1% kompanije uz opciju za dalje investiranje do 50.000$. Ova druga investicija je rezultat napretka tima i Ana i Marija su prve koje su je dobile.

Kidster još uvek nije dostupan, ali kako nam kažu biće veoma uskoro i tada će se lako koristiti —  transakciju počinjete od fotografisanja predmeta koji želite da prodate, određivanja cene i upisivanja odgovarajućeg opisa. Ukoliko se neko zainteresuje za vaš proizvod, javiće vam se direktno i tako nastaviti dalje korake u kupovini – sve preko mobilnog telefona.

Plaćanje robe odvijaće se preko PayPala, a za kupce u Srbiji postoji i opcija kupovine licem-u-lice, koji će omogućiti lično preuzimanje i zaobilaženje onlajn plaćanja. Osnovni biznis model iza ovoga zasniva se na preraspodeli određenog procenta od svake transakcije koja se obavi preko platforme. No, postoje ideje kako bi model mogao da se izmeni dodavanjem različitih usluga korisnicima.

Tim ne čeka da se aplikacija pokrene kako bi počeli da pružaju vrednost – pronalaze način da na tržište uđu kroz pružanje kvalitetnih infomacija:

anaPosvetile smo se Free London for KidsBeograd Za Decu, na kome imamo više od 10.000 prijavljenih. Radimo na kontaktiranju proizvđača koji nam šalju svoje proizvode u ovoj fazi pre lansiranja, kako bi bili odmah tu pri izlasku aplikacije.

ana-marija

Iako devojke rade na ovome već godinu dana, aplikacija još nije ugledala svetlo dana. Iskreno se nadamo se da je razlog za to u prilagođavanju u odnosu na povratne informacije sa tržišta i prilagođavanja na tom planu.

Od januara se tim pojačao, imaju troje zaposlenih, a i dodatnog tech suosnivača. Kako nam Ana kaže, to će se ubrzo promeniti:

anaVeoma smo blizu smo lansiranja. MVP verziju za našu internu upotrebu imaćemo u ponedeljak, pa nakon toga slijede popravke/prepravke, odobrenje od app store-a i nakon toga će ta prva verzija biti dostupna svima.

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

petak, 26. Februar, 2016.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

Nebojsa

ponedeljak, 29. Februar, 2016.

Mala ispravka: Kidster nije prva kompanija iz proslogodisnjeg GrowthRules programa u koju smo investirali.

Stefan

petak, 26. Februar, 2016.

That's my girl!