U razgovoru sa Vedranom Rašićem, suosnivačem i generalnim direktorom kompanije LeadDelta, saznajte detalje o poslovnoj kulturi Kanade i o tome kako se razlikuje od načina poslovanja u Evropi i SAD-u.

U novom izdanju Tesla Nation sadržaja namenjenih uspešnijem poslovanju na stranim tržištima, u sredu, 26. oktobra od 17h sa Vedranom pričamo o temama kao što su strateške odluke srpskih startapa o ulasku na tržište američkog kontinenta, kao i o tome kako razviti mrežu podrške u Kanadi i doći do prvih klijenata na ovom tržištu.

O govorniku

Vedran je suosnivač i generalni direktor kompanije LeadDelta, softverskog rešenja pomoću kojeg kompanije mogu da organizuju svoje LinkedIn konekcije. Takođe je osnovao i Autoklose, prvu platformu za automatizaciju B2B e-mail prodaje zasnovane na mašinskom učenju, koja je 2020. godine akvizirana od strane VanillaSoft-a. Pre nego što je karijeru počeo da razvija u Kanadi, do 2016. godine Vedran je radio u kompanijama u Srbiji kao projektni menadžer i VP za razvoj biznisa. Vedran je takođe i  suosnivač Serbian Entrepreneurs ogranka u Kanadi.

Registracija

Online događaj će se održati 26. oktobra u 17 časova. Registracija je otvorena za sve zainteresovane putem ovog obrasca.

*Ovaj događaj je omogućen zahvaljujući podršci američkog naroda preko Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Za sadržaj ovog događaja odgovoran je Startit i ne odražava nužno stavove USAID-a ili Vlade Sjedinjenih Država.