Okupljanje UX zajednice obeležiće tema o prodaji UX usluga. Pored toga, diskutovaće se o dobrim i lošim UX primerima, a jedna od tema biće i planiranje daljih aktivnosti zajednice.

Organizatori ovog meetupa su Bojan Jončić, dizajner sa 10 godina internacionalnog iskustva, suosnivač Designeat agencije i Milovan Jovičić, programer i dizajner sa 20 godina iskustva i vlasnik Alpha Design agencije. Obojica intenzivno rade sa preduzetnicima, startapovima i Fortune 500 kompanijama na pronalaženju i rešavanju UX problema.

Da li se može živeti od UX-a?

Bojan i Milovan će kroz međusoban razgovor i interakciju sa publikom odgovoriti na pitanja kao što su:

Da li se podrazumeva da klijent zna dovoljno o vašim UX uslugama da bi baš vas angažovao?

Da li je potrebna obuka klijenta da bi shvatio koji su sve koraci i aktivnosti u okviru UX-a?

Na kraju — kako naplatiti uslugu?

Dnevne UX frustracije

Jedna od tema događaja biće i problemi u komercijalnim aplikacijama i predlozi za njihov redizajn. Postoji dosta prepreka i nelogičnosti kod korišćenja proizvoda koje autori svakodnevno doživljavaju i dokumentuju — učesnici meetupa će zajedno sa domaćinima probati da pronađu rešenja za njihovo poboljšanje.

Dodatni resursi i zajednica

Pored gore navedenog, Milovan i Bojan će se dotaći i dodatnih UX resursa i aktuelnih tema u UX svetu. Pri kraju meetupa biće urađeno malo istraživanje na temu ko se sve u našem okruženju bavi UX-om koje će poslužiti za pokretanje okupljanja UX stručnjaka na jednom mestu i novi Practical UX Slack kanal.

Prijava

Događaj je zakazan za četvrtak, 30. mart u 18č, u Startit Centru Beograd (Savska 5).

Učešće je besplatno, a svoje prisustvo možete potvrditi ovde.