Kako prepoznati potrebe kupca da biste unapredili svoje poslovanje? — Startit Centru Novi Sad

Događaj će biti održan u ponedeljak, 18. marta, od 17 časova.

Jelena Voćkić - 13. Mart, 2019.

Iako je pet puta skuplje pridobiti novog kupca nego zadržati starog, prosečan biznis u toku godine izgubi više od 70 odsto postojećih mušterija. Dvočasovno interaktivno predavanje koja će biti održati u ponedeljak, 18. marta, od 17 časova ponudiće odgovore na pitanja zašto kupci odlaze i kako ih zadržati, ali i privući nove.

Nekada se kvalitetan odnos sa kupcima ostvarivao kroz repetitivnu kupovinu na istom mestu, što je za posledicu imalo da je prodavac kroz vreme razvijao personalizovani odnos sa kupcima. Danas, kada se prodaja seli na internet i u šoping centre sa velikom fluktuacijom ljudi, i kada se navike i potrebe potrošača konstantno menjaju, neophodno je kupca postaviti u centar poslovnog modela i fokusirati se na njegovo zadovoljstvo.

Predavanje će svim učesnicima približiti alat koji malo ko uspešno koristi — Customer Journey Map (mapiranje korisničkog putovanja). Customer Journey predstavlja put koji klijent prelazi od istraživanja, preko komuniciranja, odlučivanja i uspostavljanja odnosa sa kompanijom, do same kupovine.

Cilj predavanja je da se kroz primere dobrih i loših praksi u radu sa kupcima, napravi korisničko iskustvo koje će od potencijalnog kupca napraviti vernu mušteriju, ali i budućeg ambasadora brenda. Predavanje će se fokusirati na najbitnije elemente mape korisničkog putovanja. Neke od tema kojima će se baviti učesnici događaja su: kreiranje i praćenje „savršenog“ kupca, analiza interakcije kupca sa brendom, ilustracija emocija, najbolji alati za kreiranje mape, primeri iz prakse, B2B vs B2C mape, itd.

ICT Hub u saradnji sa partnerima, organizuje predavanje digitalne transformacije u sklopu projekta „Playground of Innovation” koji je finansijski podržan od strane Američke agencije za međunarodnu saradnju (USAID).

Okvirni program predavanja:

Kome je predavanje namenjeno?

Predavanje je namenjeno vlasnicima i zaposlenima koji žele da razumeju interakcije koje mušterija ima sa svojim brendom, ali i da otkriju kako iste unaprediti. Predavanje je osmišljeno tako da odgovara poslovanju malih i srednjih preduzeća.

Predavač

Luka Prišunjak je iz građevinske industrije prešao u startap svet i bavi se validacijom biznis ideja i pomaže kompanijama da otvore nova tržišta i nađu nove kupce. Poslednje tri godine radi za Swisscontact na projektu koji razvija domaću startap zajednicu u sklopu kog je imao priliku da radi sa preko 200 firmi iz gotovo svih industrija. Njegov fokus je Customer Development, koji predstavlja način na koji se validira poslovna ideja i dolazi do prvih klijenata. Ova metologija je postala standard kako u malim startap timovima tako i u velikim korporacijama.

Prijava

Predavanje će biti održano u ponedeljak, 18. marta, sa početkom u 17 časova u prostorijama Startit Centra Novi Sad, koji se nalazi na adresi Miroslava Antića 2. Prisustvo na događaju je besplatno, ali je neophodna prijava putem ovog linka.

*Sve dodatne informacije možete dobiti slanjem mejla na adresu vojin.nikolic@icthub.rs ili putem poziva ovog broja +381 11 411 8881.