Kako pravilno prikupljati i analizirati podatke o ponašanju korisnika? — radionica o metrikama u Startit Centru Beograd

Radionica će biti održana u utorak, 19. novembra, sa početkom u 18 i 30 časova.

Produkt menadžerima, kao osobama odgovornim za proces razvoja proizvoda, gotovo ceo radni dan vrti se oko metrika. Definisanje uspeha, postavljanje ciljeva, postavljanje metrika, praćenje rezultata i donošenje odluka o daljem razvoju proizvoda.

Kako pravilno prikupljati i analizirati podatke o ponašanju korisnika, upotrebi proizvoda i njegovoj profitabilnosti je priča koju će doneti Jelena Joksimović, jedna od osnivača kompanije Uradi-zaradi. Ova priča će najbolje oslikati kako se to može primeniti na sve proizvode.

Radionica koja će biti održana ima za cilj da približi praktičnu upotrebu metrika u razvoju proizvoda, da na konkretnom primeru definiše metrike u zavisnosti od toga šta neko želi da sazna, tj. izmeri. 

Opis radionice:

  1. Šta su metrike? (5 min)
  2. Kako definisati uspeh kroz metrike? (5 min)
  3. Kako izabrati metrike koje će biti praćene? (10 min)
  4. Vežba: Učesnici zajedno postavljaju metrike za jedan od proizvoda iz publike (10 min)
  5. Podela metrika na grupe (5 min)
  6. Koraci ka donošenju odluka putem podataka (10 min)
  7. Grupni rad: Svaki tim u odnosu na svoj proizvod postavlja grupe metrika koje će se pratiti (45 min)
  8. Grupna diskusija (10 min)

Cilj radionice je da se izađe sa konkretnim znanjem o narednim koracima koji se mogu primeniti na poslu kako bi se unapredio proizvod i lansirao u pravom smeru.

Prijava

Radionica će biti održana u Startit Centru Beograd (Savska 5) u utorak, 19. novembra, sa početkom u 18 i 30 časova. Prisustvo na radionici je besplatno, ali je prijava obavezna putem sledeće forme.

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Milena Stojanović

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu