Kako napraviti 360 fotografiju? — radionica u Startit Centru Zrenjanin

Radionica će biti održana u utorak, 24. septembra u periodu od 17 do 20 časova.

U utorak, 24. septembra, od 17 do 20 časova, će u Startit Centru Zrenjanin biti održana radionica na kojoj će Milan Milićev objasniti šta je to 360 fotografija, čemu sve može da doprinese i kako da je napravite.

360 fotografija predstavlja panoramsku fotografiju koja omogućava trodimenzionalno kretanje kroz snimljeni prostor. Ovakav tip fotografije posmatrača postavlja u sredinu prostora odakle mu daje mogućnost pogleda u svim pravcima i na taj način pruža stvaran doživljaj. Danas se 360 fotografija sve više koristi u poslovanju, kao što su nekretnine, restorani i turizam.

O radionici

Radionica će se sastojati iz dva dela:

  1. predavanje, na kom će predavač da objasni šta je 360 fotografija, gde se sve koristi i kako se snima
  2. snimanje 360 fotografije uz pomoć telefona i besplatnih aplikacija.

Radionica je namenjena svima koji žele da steknu nova znanja i na kreativan način poboljšaju svoja poslovanja.

Ovaj program se sprovodi uz podršku Kabineta ministra bez portfelja za inovacije i tehnološki razvoj.

O predavaču

Milan Milićev — veb-dizajner u agenciji Progressive Media. Više od 10 godina se profesionalno bavi izradom veb-sajtova i internet marketingom i do sada je kreirao više od 200 sajtova. Držao je mnogobrojna predavanja, aktivno prati IT trendove, inovativna rešenja i kako najnovije tehnologije mogu da pomognu razvoju onlajn poslovanja, a takođe je aktivan član WordPress zajednice.

Prijava

Radionica je zakazana za utorak, 24. septembar, od 17 do 20 časova u Startit Centru Zrenjanin (Trg Slobode 7, I sprat).

Ulaz je besplatan, ali je zbog ograničenog broja mesta potrebno da se zainteresovani prijave putem ove forme.

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Marijana Milićev

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu