IT Industrija
🔥 Najčitanije
🔥 Najčitanije
Da bi privukao dobre i kreativne programere, moraš napisati dobar i kreativan oglas za posao. I da, nikako ne smeš biti dosadan.
Zašto pišem o oglasima za posao? Ovo je blog za programere, a ne HR i marketing. Pa, možeš li zaista da očekuješ da ti HR nađe dobre programere bez tvoje pomoći? Da, tebi se obraćam, friku sa tastaturom.
Moja kompanija je želela da zaposli više talentovanih programera i postavljalo se pitanje kako to da uradi sa ograničenim vremenom i budžetom? Postoji mnogo kompanija koje se bore za dobre programere, kako bismo se mi izdvojili?
Bacio sam se na razmišljanje šta ja mogu da uradim da se to promeni u našu korist i zaključio da bi trebalo da naše oglase za posao kakve smo inače postavljali prepravim u nešto strava. Uradio sam to i imali smo prilično dobar rezultat. Nov oglas za posao izgleda ovako.
Čitaj dalje da vidiš čime sam se vodio u pisanju novog oglasa.
Oglas je generički i dosadan. Tu se ne razlikujemo od bilo koje druge kompanije.
Deo koji opisuje odgovornosti kandidata treba da nestane bez pogovora zato što je toliko opšt da ne razumeš šta ćeš raditi ukoliko dobiješ posao.
Tražimo obavezno RequireJS iskustvo. Zaista?! Tome mogu da naučim dobrog programera za jedan dan. Ne bi trebalo insistirati na iskustvu u nekoj tehnologiju ako je to nešto što se veoma brzo uči.
Moj vodič za pisanje dobrog oglasa za posao:
Odlično! Imali smo mnogo više kandidata za posao nego inače. Obično angažujemo jednog dobrog programera nakon oglasa kakve inače postavljamo. Ovaj put smo zaposlili tri. Nekoliko kandidata je reklo da su se prijavili samo zato što im se dopao neobičan oglas. Dobili smo CVe i mejlove kandidata koji odgovaraju humoru iz naših oglasa.
Sve ovo uz pomoć malo iskrenosti i humora. Nemoj biti dosadan!
***
Ovaj post je Vukoje objavio i na engleskom na svom blogu.
Objavio/la članak.
četvrtak, 7. Maj, 2015.
Ivana
subota, 24. Oktobar, 2015.
oduševljena sam, bravo !!!
Milan Vukoje
petak, 8. Maj, 2015.
@ivan - odlično pitanje. Već mi je jedan prijatelj skrenuo pažnju da je oglas možda više za juniore. Proverio sam sa koleginicom iz HR i ona kaže da nam se struktura kandidata po starosti i iskustvu nije mnogo promenila sa novim oglasom, ali da ih je bilo dosta više. Istina je takođe da nam se uvek najviše javljaju junori, i sa starim i sa novim oglasom. Pitam se da li je tako i u ostalim firmama? Imali smo i jednog odličnog full old school programera kojeg je oduševio ovaj oglas. Ne znam da li je 1 dovoljan da oborio ovu teoriju :)
ivan
petak, 8. Maj, 2015.
"Deo koji opisuje odgovornosti kandidata treba da nestane bez pogovora zato što je toliko opšt da ne razumeš šta ćeš raditi ukoliko dobiješ posao." - potpuno tacno. Ali meni se cini da ce ovakav oglas da privuce nesrazmerno vise junior nego senior programera. Da li sam u pravu? Kakva je bila struktura prijavljenih kandidata?