Kako izgraditi publiku za svoj proizvod ili uslugu? — marketing radionica u Startit Centru Inđija

Radionica će biti održana u ponedeljak, 11. marta, sa početkom u 18 časova.

U Startit Centru Inđija se već više od godinu dana održavaju ‚‚Marketing uz kafu” događaji na kojima učesnici imaju priliku da uče od stručnjaka iz različitih oblasti marketinga. SEO, content marketing, e-mail marketing, brendiranje uz pomoć društvenih mreža, neke su od tema koje su do sada obrađene. Kako postoji interesovanje, ali i potreba za novim edukativnim sadržajem, odlučili smo se da ovoga puta održimo dvočasovnu radionicu iz oblasti community buildinga.

Radionica pod nazivom ‚‚Kako izgraditi publiku za svoj proizvod ili uslugu?” će biti održana 11.marta sa početkom u 18 časova. Namenjena je preduzetnicima koji vode društvene mreže svojih firmi, pojedincima čiji je posao da okuplaju ljude oko neke ideje i onima koji žele da nauče da uspešno komuniciraju sa određenom ciljnom grupom.

Cilj je da se kroz interakciju sa predavačem i rad na konkretnim primerima, učesnici osnaže da istražuju svoju publiku, razumeju njene potrebe i budu spremni da adekvatno odgovore na njih.

Agenda

  • Šta su buyer persone?
  • Definisanje buyer persona na konkretnom primeru
  • Društvene mreže i izgradnja zajednice
  • Sadržaj kao ključ uspeha zajednice

Predavač na radionici će bitii Jovan Milovanović koji je zadužen za rast i razvoj (Head of Growth) u startapu Trusteed. Administrator je grupe Marketing za početnike, a oblasti marketinga kojima se bavi su: Gowth Hacking Strategy, Digital Marketing, Social Media Marketing, B2B.

Ova radionica je deo projekta XBIT koji u Srbiji partnerski sprovode Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Udruženje građana SEE ICT i Fakultet tehničkih nauka u Novom Sadu, u okviru IPA programa prekogranične saradnje između Hrvatske i Srbije u periodu od 2014. do 2020. godine.

Prijave

Učešće u radionici je besplatno, a svoje prisustvo je neophodno potvrditi putem ove prijave. Radionica će biti održana u ponedeljak, 11. marta, sa početkom u 18 časova, u Startit Centru Inđija (Vojvode Stepe 2).

 

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Marija Crnogorac

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu