Kako izgraditi marketing za svoj startap — besplatna online radionica

Prva radionica će se održati u utorak, 24. novembra sa početkom u 18 časova.

Startit Centar Kragujevac organizuje dvodnevnu besplatnu online radionicu 24. i 26. novembra, na temu kako da uspešno izgradite marketing za svoj startap, koju će održati Roland Simon

Važno je da tokom osnivanja startapa istražiti tržište i prepoznati kako da se marketinški plasirate. Ono što je najvažnije u tom procesu jeste da upoznate svoju ciljnu publiku, svoje ciljno tržište i njihove potrebe. Ukoliko tu nađete prostora za vašu ideju i vaš startap, tek onda krećete u akciju pokretanja istog.

Tokom dvodnevne radionice fokus će biti dve teme:

  • Marketing za startap
  • Kako izgraditi brend za startap

Program se sprovodi uz podršku Kabineta ministra bez portfelja za inovacije i tehnološki razvoj.

Termini radionica

  • utorak, 24. novembra od 18 do 19:30 časova
  • četvrtak, 26. novembra od 18 do 19.30 časova

Kome je namenjena?

Radionica je namenjena svima koji žele da čuju šta sve može doprineti izgradnji marketinga za jedan startap, kako postojeći, tako i budući. 

Uslov za učešće na radionici

Potrebno je poznavanje engleskog jezika kako bi pratili radionice.

O predavaču

Roland Simon – Marketinški stručnjak sa više od 15 godina iskustva u FMCG, bankarstvu, medijima i maloprodaji. Radio je za svetske vodeće kompanije u industriji gde je razvijao inovativne proizvode, kreirao efikasne kampanje i podstakao održivi rast. Neke od vodećih kompanija za koje je radio su L’Oreal i AholdDelhaize. 

Prijava

Radionice će se održavati preko online platforme Zoom. Učešće na radionici je besplatno, ali je zbog ograničenog broja mesta potrebno prijaviti se putem ove forme.

Predstavljamo poslodavca
SAP-157x157-1.png

SAP

SAP je globalni lider koji se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje.

SAP se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje. Preko 4.800 organizacija u svim industrijama oslanjaju se na SAP rešenja u optimizaciji lead to money procesa, kako bi sklopili više dogovora za više novca, u rekordnom roku.

Marijana Milićev

Unesite termine za pretragu