Infrastrukture sistema, razmena iskustava i nove ideje na drugom Startit Tech Meetupu

Ukoliko ste želeli da čujete i razmenite iskustva iz oblasti arhitekture i infrastrukture produkcionih sistema, beogradski Dom omladine bio je pravo mesto.

Tamo je u petak, 8. novembra, održan drugi Startit Tech Meetup posvećen upravo ovoj temi.

O nezavisnom, open source portalu, Liferay i remote servisima u okviru njega govorio je  Igor Spasić, Rovicom rešenja za podršku i praćenje obradio je Aleksandar Panov, a kako se Limundo selio sa nemačkog na domaći data centar jedna je od stvari o kojoj je govorio Miodrag Stefanović.

Pored tehničkih priča, Meetup je idealna prilika za razgovor i razmenu iskustava, kao i da se uporede rešenja sličnih problema, kaže nam jedan od predavača, Miodrag Stefanović iz Limunda.

Sa zadovoljstvom odslušao predavanja o LifeRay API servisima kao i o Rovicom rešenjima, temama o kojima sam imao malo ili nimalo prethodnog znanja. Meetup je za mene bio idealna prilika da se čuju iskustva drugih ljudi koji rade na sličnim tehnologijama, da prodiskutujemo i uporedimo naša rešenja sličnih problema. Verujem da je to i najveći značaj ovakvih skupova – jače povezivanje domaće IT zajednice i podrška razmeni iskustava i informacija koja je na ovim prostorima do skora, mislim, bila slaba.

meetup2

Pored toga, događaji nalik ovom mogu podstaći i rađanje novih ideja, smatra Aleksandar Panov iz Rovicoma.

Svakako da su ovakve stvari jako bitne, pre svega što ljudi mogu da čuju o biznisima koji žive pored njih, nevezano od neke njihove svakodnevne priče, jer razne ideje se i rode tako što čuješ nešto novo.

Do sledećeg okupljanja, fotografije sa drugog Tech Meetupa možete videti ovde.

Vidimo se na sledećem Meetupu, jer, kako kaže jedan od predavača, Igor Spasić, svaki oblik razmene iskustva i znanja je neprocenjiv.

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Jovana Milićević

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu