Ova investicija će omogućiti Infobipu da se takmiči rame uz rame na američkom tržištu sa kompanijom Twilio iz San Franciska.

Kako Reuters javlja, hrvatska kompanija Infobip je podigla investiciju veću od 200 miliona dolara od firme One Equity Partners, a ona predstavlja i prvu ekternu rundu finansiranja.

Godine 2003. osnivači kompanije su pokrenuli projekat koji se zvao Infobip, da bi tek 3 godine kasnije osnovali i firmu pod istim nazivom kada su pronašli tehnički biznis model koji su uspeli da skaliraju. Infobip je komunikaciona platforma koja je dostupna globalno preko clouda, a omogućava interakciju između ljudi i raznih servisa onlajn, putem bilo koje raspoložive tehnologije ili medija.

Infobip ima mnoga zvučna imena među svojim klijentima, kao što su Uber i Unilever, a kako navode iz kompanije, njihovu mrežu čini preko 7 milijardi mobilnih uređaja u više od 190 zemalja.

Poznati su i po svojoj kampanji “Istra je nova Irska”, kada su pokušali da motivišu hrvatske IT profesionalce da ostanu u zemlji, sagradivši kampus u Vodnjanu. Infobip ima i beogradsku kancelariju sa preko 200 zaposlenih.