Američki proizvođač automobila General Motors je napravio prvu veliku promenu logoa za više od pola veka, što je deo menjanja pravca kompanije ka električnim vozilima, piše Dezeen.

Logo sa dva velika slova akronima je bio u upotrebi od 1938. godine, a od 1964. je gotovo nepromenjen, sa istim podvučenim slovima na plavoj pozadini. Sada je promenjen u mala slova, a prostor oko slova ‘m’ treba da podseća na električni utikač.

Tamnoplava pozadina je zamenjena zaobljenim, svetlijim okvirom koji se preliva, a trebalo bi da podseća na „čista neba budućnosti bez izduvnih gasova”, izjavili su iz kompanije. Iako, tehnički, i električni automobili proizvode štetne gasove zbog proizvodnje struje i samih delova, nedavno je raskrinkan mit da su oni „jednako ili više štetni” od klasičnih automobila. Zapravo, na 95 odsto mesta na planeti je bolje voziti električne automobile ukoliko želimo da se borimo protiv klimatskih promena.

General Motors, u čijem vlasništvu su i brendovi Chevrolet, Cadillac i GMC, obavezao se da će u budućnosti proizvoditi isključivo električna vozila, u nadi da će odgovoriti na uspeh proizvođača kao što je Tesla.

„Postoje trenuci u istoriji kada se sve menja”, izjavili su zvaničnici GM-a. „Verujemo da je došlo do tačke u kojoj treba da masovno pređemo na električna vozila. Kao nikada ranije, imamo rešenja, sposobnosti, i tehnologiju da to postignemo. Naš novi brend indentitet i kampanja su dizajnirani tako da odraze ove činjenice”.