Foodpanda kupila Donesi.com!

Zoja Kukić - 5. Decembar, 2014.

FoodPanda, svetska kompanija za onlajn naručivanje hrane koja je u Srbiju ušla ove godine kupila je najjači domaći servis u ovom polju – Donesi.com.

Donesi.com je domaća kompanija koja posluje u Srbiji već više od 8 godina i bio je jedno od prvih rešenja koje nudi dvosmernu komunikaciju sa restoranima i klijentima u Evropi. Zapošljava više od 20 ljudi i osim naše zemlje prisutni su i u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i imaju hiljade korisnika dnevno.

Iako je u početku FoodPanda pokušala da se bori sa Donesi.com uprkos agresivnoj promociji i prodaji nije uspela da se približi domaćem servisu ni po broju restorana, ni klijenata. Ova akvizicija će, bar za sada, zadržati brend Donesi.com, što se vidi i prema tome što odlazak na sajt FoodPande nailazimo na preporuku ka Donesi.com.

Screen Shot 2014-12-05 at 6.13.43 PM

FoodPanda je deo Rocket Internet grupe i pojavila se prvo sredinom 2012. godine u Jugoistočnoj Aziji, da bi se u narednom periodu proširio na čak 35 zemalja širom sveta. Poslednje širenje poslovanja ovog servisa obuhvata 18 novih tržišta, gde se nalazi i Balkan – osim u Srbiji, lansirana je u Hrvatskoj, Bugarskoj, Rumuniji, a u planu su i druge zemlje regiona.

Za sada je ova informacija zvanično potvrđena samo od nadležnih u foodpandi, dok iz Donesi.com još uvek nemamo informacija.

Danas je i zvanično klijentima ova dva servisa predstavljeno partnerstvo između dva sajta mejlom:

foodpanda i Donesi.com su sada partneri!

Zajedno Vam pružamo veći izbor restorana, kuhinja i obezbeđujemo najbolju uslugu za Vas!

Registrujte se na sajtu Donesi.com sa istim i-mejlom koji ste koristili za foodpanda.rs nalog, i automatski ćete dobiti Donesi.com poene za sve narudžbine koje ste ikada napravili na foodpanda.rs! Radujemo se Vašoj prvoj narudžbini na Donesi.com!

S Poštovanjem,

foodpanda i Donesi.com

Osnivački tim Donesi.com ostaje da upravlja svojim proizvodom bar još neko vreme, a ako se i u nekom trenutku povuče, verujem da ćemo se radovati njihovim novim projektima. Pozitivno je svakako čuti da je ovaj domaći tim odoleo izazovima jačeg konkurenta i da će Donesi.com zadržati svoj brend, a usput i dobiti dodatni nivo ekpertize i finansijske podrške koji će im sigurno pomoći da još ojačaju.