Da li te zanima šta je search engine marketing i zašto je važan kao kanal akvizicije korisnika? Želiš da saznaš kako se radi istraživanje ključnih reči, kako se određuje budžet i kako se pravi struktura za Google Ads kampanju koja će konvertovati? Pored odgovora na ova pitanja, na onlajn predavanju imaš priliku da saznaš koja je uloga email marketinga u marketing miksu, koji su najvažniji koraci u izgradnji i očuvanju zdrave baze korisnika, kao i koja je uloga i proces A/B testiranja.
Tokom radionice na temu Email marketing i Google Ads kao kanali komunikacije Tamara Zejak i Selena Koso će kroz primere iz prakse predstaviti najvažnije korake u procesu izgradnje i održavanja Google Ads i Email marketing kampanja.

Na radionici, koja će biti održana 3. juna od 18 časova, ćete imati prilike da saznate kako napraviti Google Ads kampanju koja daje dobre rezultate, kao i kako manipulisati bazom korisnika u okviru Email kampanja. Tamara i Selena će tokom predavanja predstaviti interesantne i aktuelne primere iz oblasti email marketinga i Google Ads-a.

Predavanje će trajati oko 80 minuta, s tim što će 20 minuta biti odvojeno za pitanja učesnika.

Kome je namenjeno predavanje?

Predavanje je namenjeno svima koji žele na nauče nešto više o PPC-ju i email marketingu, izgradnji uspešnih kampanja i izazovima u procesu njihovog kreiranja.

Predavači

Tamara Zejak zaposlena je u kompaniji Catena Media kao PPC Specialist. Ima 8 godina iskustva u digitalnom marketingu, pre svega u plaćenom online oglašavanju. Ovo između ostalog uključuje rad na Google oglasima, ali i na drugim platformama koje omogućavaju oglašavanje (društvene mreže, Bing ads, Amazon ads itd.)

Selena Koso ima 8 godina iskustva u IT industriji, od kojih je 4 godine u digitalnom marketingu. Diplomirala je na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu i zaposlena je u Catena Media na poziciji CRM Specialist.

Prijava

Onlajn predavanje će biti održano u četvrtak, 3. juna, sa početkom u 18 časova. Učešće na radionici je besplatno i otvoreno za sve koji se prijave putem ove forme.