Drugi po redu Empple festival, posvećen employer brending-u, održaće se 6. I 7. oktobra u Beogradu. Ovaj dvodnevni događaj biće realizovan radi promovisanja i podsticanja zdrave employer branding prakse, te kreiranja boljeg ekosistema zapošljavanja i percepcije employer branding-a kao struke koja ima relevantan doprinos biznisu.

Kako je navedeno u zvaničnom saopštenju, Empple festival 2022. obuhvata pet celina: edukaciju kroz predavanja domaćih i stranih stručnjaka, dodelu nagrada za najbolje employer branding prakse u Srbiji, organizovane networking sesije, prezentaciju rezultata lokalnog employer branding istraživanja, kao i Case Study takmičenje za studente, koji predstavlja novitet u odnosu na prošlogodišnji festival.

Prema podacima dostupnim na zvaničnom sajtu, prvi dan festivala je „Globalni dan” (6. oktobar), tokom kojeg će učesnici imati priliku da čuju izlaganja inostranih employer branding stručnjaka. Potom sledi „Lokalni dan” (7. oktobar), koji obuhvata, pored predavanja, prezentacije studenata i networking-a, i dodeljivanje Empple nagrade. 

Naime, stručni žiri će priznanja dodeliti u okviru devet kategorija, odnosno za najbolji employer branding projekat sa Human centric pristupom, najbolju digital kampanju (za poslodavce), najbolju employer branding aktivnost usmerenu na CSR (Corporate social responsibility), najbolji projekat za promociju različitosti, najbolji program priznanja za zaposlene, najbolji alumni program, najbolji program praksi, najistaknutijeg employer branding menadžera/najistaknutiju employer branding menadžerku, kao i za najbolji kreativni employer branding projekat (za agencije).

Nakon samog festivala, kako organizatori ističu, planiran je i online Showcase događaj 28. oktobra, na kom će dobitnici Empple nagrada predstavljati svoje radove u cilju dodatnog promovisanja dobrih praksi i širenja znanja.

Kada su u pitanju predavači ovog hibridnog događaja, u saopštenju Empple festivala istaknuto je da će o relevantnim temama, inspiraciji i trendovima u kontestu našeg tržišta govoriti: Bryan Adams (Ph.Creative), Paige Elliott (Veeam), Chris Le’cand-Harwood (Content Marketing Pod), Alex Her (GoDaddy), Jasna Mitić (TopTal), Max Hunter (Motivators@Work) i dr.

Deo prijavljenih će imati priliku da prate program festivala uživo u Beogradu iz pozorišta Duško Radović na Tašmajdanu (Aberdareva 1), dok će drugi deo publike učestvovati online. Događaj nije besplatan, ali je kupovina karata omogućena preko zvaničnog sajta festivala.