U Srbiji se 27. septembra održava druga po redu konferencija posvećena product managementuRoadmaps. Pored onlajn komponente, kako će se prezentovati sadržaj, biće organizovan i uživo networking.

Prva Roadmaps konferencija, održana 2021. godine, izrasla je iz rada domaće product zajednice – Serbian Product Community – i predstavlja prvi takav događaj u Srbiji, a i šire.

Ovogodišnja Roadmaps konferencija razlikuje se od prethodne po većem broju predavača (20+) i složenijem programu, kao i po tome što sadrži onlajn i oflajn segmente. Onlajn segment programa odvijaće se preko Zoom platforme, sa po 3 paralelne sesije, a učesnicima će biti omogućeno da putem platforme posete svako od predavanja.

Na konferenciji će biti reči o različitim temama, od uloge veštačke inteligencije u product menadžmentu (Miloš Rašković), značaju komunikacije za stakeholder menadžment (Ajla Omeragić), ali i o tome kako izgraditi karijeru (Igor Gašović), kako validirati ideju (Nikolina Belić), uz primere iz prakse, poput rešavanja problema automatizacijom u Jiri (Milan Lisica) i postizanja product market fita (Matthias Kirchner), i mnogo toga drugog.

Pored toga, nakon onlajn programa, organizovan je networking događaj, gde će učesnici imati priliku da se povežu sa drugim profesionalcima i bliže se upoznaju sa potrebama industrije.

Misija domaće product zajednice je da unapredi rad ljudi koji se bave, ili žele da se bave razvojem proizvoda i omogući uslove da tržište prepozna i iskoristi kreativni potencijal koji lokalni stručnjaci imaju da ponude. Do sada je to rađeno mahom pojedinačno i manje formalnim kanalima:

Zajednica je formirana je oko novog domena PM, koji u vreme kada smo počinjali pre 4 godine nije bilo toliko zastupljeno, a tada su i strane kompanije krenule da dolaze ovde i traže kadrove. Nije bilo odgovora na pitanja kako da učiš, odakle da učiš, ko ti pomaže, tako je sve krenulo spontano, rekla je Ana Pegan, suosnivačica Serbian Product Community.

Prvi veći iskorak domaća product zajednica ostvarila je prošle godine, obeležavajući tri godine rada. Tim povodom je organizovano celodnevno okupljanje profesionalaca u onlajn formatu u obliku konferencije. Sa 15 predavača i oko 100 slušalaca i učesnika, interesovanje za konferenciju ukazalo je na rastući značaj product managementa u Srbiji.

Cilj ovogodišnje Roadmaps konferencije je, između ostalog, i širenje rada domaće zajednice i iskorak ka domaćim kompanijama, u susret sve većem interesovanju i ekspanzivnim potrebama u sferi product menadžmenta u Srbiji.

Kako navode organizatori, u planu je da Roadmaps konferencija postane godišnji događaj koji na sve bolje i raznovrsnije načine okuplja product zajednicu i pomaže njen razvoj.

Ove godine ima mnogo više spikera, što ukazuje na to da je prošle godine postignuta dovoljno velika vidljivost. Opravdanje postignutog vidim u tome što sve više ljudi i dalje ima želju da bude deo ove zajednice, zaključuje Pegan.

Karte za konferenciju su u prodaji, a 10% popusta na kupovinu karata, pojedinačnih karata i grupnih karata preko računa kompanije može se ostvariti uz kod: STIRDM2. Informacije o programu, predavačima, rasporedu sesija, i slično, nalaze se na sajtu konferencije.