Domaći marketar napravio listu 100+ marketinških alata za zajednicu i početnike

Umesto da jurite informacije po društvenim mrežama, na jednom mestu svi alati za digitalni marketing.

Marketinški stručnjak Nenad Pantelić, napravio je sajt Marketing alati, na kojem je do sada izlistao 126 digitalnih alata za oglašavanje na internetu. Podelio ih je u nekoliko kategorija poput SEO, društvene mreže, A/B testiranje, izveštavanje, analitika. Ideja je da se lista vremenom koriguje u skladu s komentarima i iskustvom korisnika, tako da će neke alate dodati, a neke ukloniti. 

„Na brojnim Facebook grupama početnici uglavnom pitaju za preporuke i funkcionalnosti alata pa sam odlučio da napravim listu i rasporedim alate po kategorijama. Ideja je da pomogne svima koji se bave digitalnim marketingom, ali pre svega malim biznisima”, kaže Pantelić za Startit Dnevnik. 

Da biste saznali da li vam neki alat služi, potrebno je da ga aktivno korstite 5-6 dana. Koliko vam je alata i vremena potrebno, zavisi od niše, ali to je u proseku do 20 alata. Kako ima više kategorija, važno je odakle početi. 

„Sve alate grubo možemo da podelimo u tri grupe, one koji donose saobraćaj, analiziraju ponašanje korisnika i optimizuju konverziju. Početnici treba da se fokusiraju na prvu grupu, da ulažu u SEO, oglašavanje i sadržaj kojim će privlačiti posetioce i klijente. Uz pomoć alata treba videti šta ljudi pretražuju u okviru vaše niše, kako biste stvarali takav sadržaj, postajali bolje pozicionirani na Google-u i tako došli do većeg broja posetilaca.” 

Kada govorimo o tome koliko novca treba da uložite, Nenad kaže da dosta toga može postići besplatnim alatima, ali da se kvantni skok dešava s ulaganjem oko 200 evra. Tačnije, s toliko novca možete sebi da obezbedite konstantan rast u domaćim okvirima. Ta cena se odnosi samo na alate, ali to nije ukupan budžet potreban za digitalno oglašavanje. Primera radi, Facebookovi alati za oglašavanje su potpuno besplatni, ali ne i samo oglašavanje. Zato, učite i pametno ulažite.   

Predstavljamo poslodavca
MDCS-logo-1-1.png

Microsoft Development Center Serbia (MDCS)

We believe in people

Microsoft’s mission is to empower every person and organization on the planet to achieve more. This is what inspires us to learn and grow every day. MDCS is created with a mission to take an active part in conception of novel Microsoft technologies by hiring unique local talent from Serbia and to contribute components to some of Microsoft’s premiere and most innovative products. MDCS is becoming widely recognized across Microsoft as a center of excellence for the Big Data and Machine Learning based solutions.

Petar Paunović

Unesite termine za pretragu