Dok puca po šavovima od opterećenja, Facebook donira 100 miliona i primenjuje nove politike zbog pandemije

Nov način rada doveo je poslovanje kompanije u zategnutu situaciju zbog sve veće količine saobraćaja, ali to ne sprečava Facebook da donira 100 miliona.

 „Pokušavamo da održimo sve konce u svojim rukama”, izjavio je Mark Zakerberg sredinom marta, preneo je New York Times. Situacija je otad nastavila istim tempom, sve veći porast količine saobraćaja na ovoj društvenoj mreži. Porast dopisivanja za 50 odsto, video pozivi na Messenger-u i WhatsApp-u daleko više od udvostručenih, u Italiji grupni pozivi skočili za 1.000 odsto.

Na drugoj strani, 45.000 zaposlenih po prvi put istovremeno radi od kuće. Pokušavaju da obezbede podatke svojih korisnika i spreče pojavu dezinformacija o epidemiji. Primer takvog reagovanja je brisanje objave brazilskog predsednika. Radi prevencije širenja dezinformacija kompanija je zanemarila dosadašnju politiku kompanije da ne dira objave političara.

Donacija za medije

Među nepredvidivim potezima je i donacija u vrednosti od 100 miliona dolara. Time Facebook pruža podršku ugroženom medijskom sektoru koji gubi prihode od oglašavanja. 

Kako Aljazzera prenosi, iz izdvojene sume 25 miliona je hitna donacija za lokalne medije, a 75 miliona za promociju. Još uvek nisu poznati kriterijumi za dobijanje finansijske pomoći.

Ovakvim koracima Facebook potencijalno može promeniti dosadašnju sliku o tačnom i kvalitetnom informisanju, ali i o zaštiti podataka na ovoj društvenoj mreži, zaključuje New York Times.

Izdvojena suma za pomoć medijskom sektoru samo je još jedan od neočekivanih poteza Facebook-a. U prethodnim nedeljama, kako je Startiit Dnevnik već pisao, Mark Zakerberg je sa upravnim odborom kompanije odlučio da pomogne zaposlenima i malim preduzećima u periodu pandemije.

Uređivanje objava još nije u potpunosti osposobljeno

Problem s kojim se kompanija još uvek bori je uređivanje objava. U prethodnom poslovanju 15.000 saradnika je moderiralo objave na zaštićenim mrežama. Kod kuće određeni broj tih saradnika nema istu tehnologiju, a zaposleni u kompaniji nisu prošli kroz trening neophodan za efikasno ažuriranje objava i samim tim ne spadaju u kvalifikovane za zaduženje moderatora.

Količina saobraćaja na mreži raste, ali uglavnom zbog povećane upotrebe Messenger-a, pa nije unovčiva. 

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Tomislav Jelesijević

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu