DIY marketing radionica u vršačkom Startit Centru

DIY Marketing Radionica je namenjena mikro-startapima, startapima i malim kompanijama u ranom stadiumu razvoja, kao i onima koji žele da promene i unaprede svoje prisustvo na tržištu.

U nedelju, 03. februara, sa početkom u 13.30 časova u  Startit Centru u Vršcu biće održana besplatna radionica na  kojoj će posetioci moći da nauče više o DIY (engl. Do it yourself — Uradi sam) marketingu i na koji način uz pomoć njega mogu da unaprede svoje poslovanje.

DYI marketing radionica kroz kombinaciju razgovora i praktičnih vežbi stvara jasnu sliku o potrebama, namenama i koristima marketinga. Cilj radionice je da svim prisutnima obezbedi odmah upotrebljive strategije za praktičnu primenu i time pomogne razvoju stabilnog i održivog poslovanja.

Učesnici radionice, imaće priliku da slušaju i nauče kako pravilno:

  1. Definisati ciljnu grupu i povezati poslovne i marketinške ciljeve
  2. Definisati svoj proizvod ili uslugu i postaviti se na tržištu
  3. Izgraditi zdravo i održivo prisustvo
  4. Uticaj konkurencije i trendova na poslovanje
  5. Kako pravilno komunicirati sa ciljnom grupom

Više o radionici možete pročitati ovde.

Kome je namenjena ova radionica?

DIY Marketing Radionica je namenjena mikro-startapima, startapima i malim kompanijama u ranom stadiumu razvoja, kao i onima koji žele da promene i unaprede svoje prisustvo na tržištu.

Ova radionica je otvorena za sve zainteresovane individualce, a najviše će doprineti osobama koje vode ili praniraju da pokrenu svoj posao, kao i onima sa namerom da se postave i ojačaju na bilo kom tržištu. Stečene veštine se mogu primeniti kako na domaće, tako i na strano tržište.

Agenda

14:00 — 15:00 

  • Vrste marketinga i gde se marketing uklapa u posao.
  • Šta definiše uspeh kompanije i zašto?
  • Gde kompanije greše i zašto?

15:00 — 16:30

Kratka praktična vežba definisanja poslovnih i marketinških ciljeva:

  • Definisanje Platna Poslovnog Modela: šta je tačno vaš proizvod i ko vam je ciljna grupa
  • Razvoj Jednostavnog Marketinškog Platna: razumevanje tržišta, konkurencije i kako to iskoristiti u svoju korist

16:30 — 17:30

Predavanje o izlasku na tržište:

  • Komunikacija s tržištem: definisanje vrednosti, poruka, sadržaj i kanali distribucije
  • Razumevanja sklonosti kupca
  • Osnove marketing strategija

O  predavaču

Tamara Čeman je marketing ekspert, preduzetnik i konsultant sa 10 godina iskustva na međunarodnom tržištu.

Rodom iz Novog Sada, veliko iskustvo je stekla radeći za globalne korporacije, gradeći i vodeći regionalne marketing projekte. Posle velikog broja uspešno lansiranih i izgrađenih projekata, 2015. odlučuje da svoje iskustvo primeni u startap areni.

Sada, Tamara radi kad Lead Marketer američkog startapa Uscreen gde je implementacijom svojih ideja utrostručila posete na sajt kompanije za samo tri meseca.

Prijava

DIY Marketing Radionica u organizaciji Startit Centra u Vršcu je besplatna i otvorena za sve zainteresovane pojedince koji aktivno vode svoj posao, učestvuju u formiranju marketinga ili planiraju da pokrenu svoj posao u bliskoj budućnosti.

Radionica će biti održana 03. februara u 13.30 časova u Startit Centru Vršac, na adresi Omladinski trg 17 u Milenijumu. Prijave za ovu besplatnu radionicu su obavezne popunjavanjem forme koja se nalazi OVDE.

Predstavljamo poslodavca
SAP-157x157-1.png

SAP

SAP je globalni lider koji se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje.

SAP se bavi razvojem cloud rešenja za prodajne i marketing timove, kao i cloud rešenja za on-line učenje. Preko 4.800 organizacija u svim industrijama oslanjaju se na SAP rešenja u optimizaciji lead to money procesa, kako bi sklopili više dogovora za više novca, u rekordnom roku.

Marija Egerić

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu