Implementacija digitalnih strategija u domaćem poslovnom okruženju — meetup u šabačkom Startit Centru

Na meetupu će posetioci moći da saznaju kako smanjiti troškove, povećati profit, iskoristiti digitalne medije za povećanje svesti o brendu i proizvodima, kako se reklamirati precizno određenim interesnim grupama i još mnogo toga.

Una Gemović - 24. Septembar, 2019.

Digitalnu strategiju često karakteriše primena novih tehnologija na postojeću poslovnu delatnost i/ili fokusiranje na omogućavanje novih digitalnih sposobnosti u kompanijskom poslovanju. Predavanje „Implementacija digitalnih strategija u domaćem poslovnom okruženju” biće održano u sredu, 2. oktobra, u 18 časova u Startit Centru Šabac.

Glavna ideja ove prezentacije nije da bombastičnim i nerazumljivim terminima zbuni posetioce i pošalje ih kući sa više pitanja nego što su došli. Cilj je da se svakom sadašnjem i budućem preduzetniku, vlasniku kompanije ili delu upravljačkog tima na jednostavan način i razumljivim jezikom objasni kakve su sve prednosti primene različitih digitalnih strategija u današnjem domaćem poslovnom okruženju. Konkretno — kako smanjiti troškove, povećati profit, iskoristiti digitalne medije za povećanje svesti o brendu i proizvodima, kako se reklamirati precizno određenim interesnim grupama i još mnogo toga. Dugogodišnje iskustvo i primenjeno znanje predavača garantuju interaktivnu prezentaciju, potkrepljenu konkretnim primerima bez dosadne i nerazumljive terminologije.

O predavačima

Nikola Mrkovački je marketing menadžer u Agenciji za Digitalne Strategije MyCer, sa preko 20 godina iskustva u prodaji i preko 15 godina u marketingu. Vlasnik je i nekoliko uspešnih, domaćih i stranih online biznisa. Poseduje veliko iskustvo iz obasti digitalnog marketinga i e-trgovine. Nikola je godinama unazad radio na kreiranju i implementaciji digitalnih marketing kampanja i strategija za klijente širom Severne Amerike i Evrope, a u poslednje vreme je dosta angažovan i u radu sa domaćim klijentima. Želja mu je da domaćim kompanijama približi mogućnosti implementacije digitalnih strategija i pomogne u hvatanju priključka sa modernim tehnologijama i načinima poslovanja.

Mihailo Popov je Senior Expert konsultant u Agenciji za Digitalne Strategije MyCer. Nakon dugogodišnjeg rada kao KA menadžer i Chief Sales Officer u mnogim velikim kompanijama kao što su Tikveš Winery, Magic Fruits Land, DTS, Zorka Keramika, Mihailo poslednjih sedam godina radi kao nezavisni konsultant u oblasti prodaje i marketinga, a dugogodišnji ugovori sa firmama iz Sjedinjenih Američkih Država, Italije, Španije i Turske samo potvrđuju opus njegovog zanimanja. Mihailo je, kao učesnik u velikim projektima transformacije kompanijskog poslovanja i prilagođavanja drugačijim poslovnim modelima u velikim kompanijama, imao privilegiju da uvek bude na izvoru najbitnijih informacija i uči od najiskusnijih ljudi iz pomenutih oblasti. Danas, on nesebično deli svoja znanja i iskustva i pomaže manjim biznisima da dosegnu željene visine.

Prijave

Prisustvo na događaju je besplatno, ali su prijave obavezne. Predavanje će se održati u sredu, 2. oktobra, u 18 časova u prostorijama Startit Centra Šabac (Karađorđeva 27, I sprat, zgrada Navipa). Zainteresovani svoje mesto mogu rezervisati tako što će popuniti sledeću formu.