Implementacija digitalnih strategija u domaćem poslovnom okruženju — meetup u šabačkom Startit Centru

Na meetupu će posetioci moći da saznaju kako smanjiti troškove, povećati profit, iskoristiti digitalne medije za povećanje svesti o brendu i proizvodima, kako se reklamirati precizno određenim interesnim grupama i još mnogo toga.

Digitalnu strategiju često karakteriše primena novih tehnologija na postojeću poslovnu delatnost i/ili fokusiranje na omogućavanje novih digitalnih sposobnosti u kompanijskom poslovanju. Predavanje „Implementacija digitalnih strategija u domaćem poslovnom okruženju” biće održano u sredu, 2. oktobra, u 18 časova u Startit Centru Šabac.

Glavna ideja ove prezentacije nije da bombastičnim i nerazumljivim terminima zbuni posetioce i pošalje ih kući sa više pitanja nego što su došli. Cilj je da se svakom sadašnjem i budućem preduzetniku, vlasniku kompanije ili delu upravljačkog tima na jednostavan način i razumljivim jezikom objasni kakve su sve prednosti primene različitih digitalnih strategija u današnjem domaćem poslovnom okruženju. Konkretno — kako smanjiti troškove, povećati profit, iskoristiti digitalne medije za povećanje svesti o brendu i proizvodima, kako se reklamirati precizno određenim interesnim grupama i još mnogo toga. Dugogodišnje iskustvo i primenjeno znanje predavača garantuju interaktivnu prezentaciju, potkrepljenu konkretnim primerima bez dosadne i nerazumljive terminologije.

O predavačima

Nikola Mrkovački je marketing menadžer u Agenciji za Digitalne Strategije MyCer, sa preko 20 godina iskustva u prodaji i preko 15 godina u marketingu. Vlasnik je i nekoliko uspešnih, domaćih i stranih online biznisa. Poseduje veliko iskustvo iz obasti digitalnog marketinga i e-trgovine. Nikola je godinama unazad radio na kreiranju i implementaciji digitalnih marketing kampanja i strategija za klijente širom Severne Amerike i Evrope, a u poslednje vreme je dosta angažovan i u radu sa domaćim klijentima. Želja mu je da domaćim kompanijama približi mogućnosti implementacije digitalnih strategija i pomogne u hvatanju priključka sa modernim tehnologijama i načinima poslovanja.

Mihailo Popov je Senior Expert konsultant u Agenciji za Digitalne Strategije MyCer. Nakon dugogodišnjeg rada kao KA menadžer i Chief Sales Officer u mnogim velikim kompanijama kao što su Tikveš Winery, Magic Fruits Land, DTS, Zorka Keramika, Mihailo poslednjih sedam godina radi kao nezavisni konsultant u oblasti prodaje i marketinga, a dugogodišnji ugovori sa firmama iz Sjedinjenih Američkih Država, Italije, Španije i Turske samo potvrđuju opus njegovog zanimanja. Mihailo je, kao učesnik u velikim projektima transformacije kompanijskog poslovanja i prilagođavanja drugačijim poslovnim modelima u velikim kompanijama, imao privilegiju da uvek bude na izvoru najbitnijih informacija i uči od najiskusnijih ljudi iz pomenutih oblasti. Danas, on nesebično deli svoja znanja i iskustva i pomaže manjim biznisima da dosegnu željene visine.

Prijave

Prisustvo na događaju je besplatno, ali su prijave obavezne. Predavanje će se održati u sredu, 2. oktobra, u 18 časova u prostorijama Startit Centra Šabac (Karađorđeva 27, I sprat, zgrada Navipa). Zainteresovani svoje mesto mogu rezervisati tako što će popuniti sledeću formu.

Predstavljamo poslodavca
logo-8-1.png

PRODYNA

Teamgeist! Be part of the team that turns brilliant ideas into brilliant software.

PRODYNA is an innovative IT consultancy specialized on the topic of digital business. We consult companies through the processes of business transformation, and develop the custom software applications and systems.

Una Gemović

  • Šta ti je na umu?
    Dodaj komentar · Pravila diskusije

  • Unesite termine za pretragu