Fiverr, servis koji pruža frilens usluge za najrazličitije poslove, od pisanja, video produkcije, kompozicije do marketinga i grafičkog dizajna, nedavno se proširio u analizu podataka, prenosi ZDNet.

Posle devet godina Fiverr je dodao novu kategoriju, Data, pod kojom se nalazi niz potkategorija (baze podataka, analiza podataka, obrada podataka, vizualizacija podataka, unos podataka, data science, drugo).

Fiverr ovim potezom pokušava da pomogne manjim firmama da dođu do podrške u navedenim oblastima. Kako je izjavio Miša Kaufman, CEO Fiverr-a: „manje kompanije moraju se osećati osposobljenim da iskoriste informacije koje velike korporacije već godinama sakupljaju”.

Data Science poslovi već su postojali na platformi, ali su ranije bili klasifikovani pod Data Analysis & Reports, a ova nova promena, pored toga što nudi bolju klasifikaciju, omogućuje i veću vidljivost same oblasti u okviru Fiverr vertikale.

Sve ovo je još jedan od pokazatelja da celokupna oblast analize i analitike nastavlja da raste, kao i da ove usluge postaju sve pristupačnije, što će imati velike posledice na tržište.